Można już zgłaszać projekty z zakresu employer brandingu, w tym marketingu rekrutacyjnego w ramach III edycji konkursu EB Kreator. Propozycje będą przyjmowane do 30 listopada 2016 roku.
Konkurs ma promować osiągnięcia i dobre praktyki w dziedzinie employer brandingu oraz zainspirować pozostałe firmy do podejmowania działań wokół budowania wizerunku firmy jako pracodawcy.
W tym roku konkurs zakłada 7 kategorii:
– Zakładka Kariera
– Ogłoszenie Rekrutacyjne
– Kampania w Social Media
– Akcja Rekrutacyjna
– Kampania EB
– Wideo wizerunkowo-rekrutacyjne
– Wewnętrzna kampania Employer Branding
Osoby zainteresowane, aby wziąć udział w konkursie, powinny wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie i załączyć prezentację zawierającą opis projektu.
W skład jury wchodzą:
– Małgorzata Wojciekiewicz, GoldenLine
– Zyta Machnicka, Lightness
– Urszula Kłosarek, www.outofbox.pl
– Szymon Motławski, Pracownia EB GoldenLine
– Adam Wąsik, GoldenLine
– Rafał Glogier-Osiński, Grafton Recruitment
Ogłoszenie wyników konkurs i wręczenie statuetek odbędzie się w styczniu podczas uroczystej gali.
PRoto.pl jest patronatem medialnym konkursu. (ak)