wtorek, 26 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościIII Forum Dyrektorów PR i Komunikacji

III Forum Dyrektorów PR i Komunikacji

Czym jest thought leadership i jak włączać to podejście do strategii PR? Jak wykorzystać potencjał nowych mediów i influencer relations do wywierania wpływu na opinie? Jak prowadzić międzynarodowe kampanie oparte na human stories? Jak budować spójną platformę komunikacji i public affairs do tworzenia wiarygodności biznesu? Jak wykorzystywać partnerstwa międzysektorowe do budowania silnej pozycji na rynku? PR ewoluuje i to właśnie o tej transformacji opowiedzą prelegenci podczas III Forum Dyrektorów PR i Komunikacji.

„Ważnym punktem spotkania będzie prezentacja gotowych do wdrożenia inspiracji i narzędzi pozwalających na zbudowanie integralnych, czerpiących z najnowszych trendów strategii PR. Formuła wydarzenia skupiona jest na interakcji, stąd uczestnicy będą mieć m.in. okazję do dyskusji, burzy mózgów i networkingu w gronie ekspertów public relations” – zapowiadają organizatorzy.

 

Agendę konferencji oparto w całości o case studies działań komunikacyjnych rozpoznawalnych marek. Na pytanie, jak generować wpływ i zbudować relacje, które wpływają na zachowania innych, odpowiedzą przedstawiciele działu komunikacji KGHM POLSKA MIEDŹ. Na temat tego, jak social media zmieniły sposób komunikowania się banków, wypowiedzą się  przedstawiciele Alior Banku. O wykorzystaniu brand journalism do wspierania komunikacji firmy opowie dyrektor komunikacji korporacyjnej w Grupie Allegro.

Swoimi doświadczeniami w prowadzeniu kampanii edukacyjnych, charytatywnych, czy tych opartych na human stories, podzielą się m.in. przedstawiciele: PayPal, Tauron Polska Energia, Fundacja Rak’n’Roll – Wygraj Życie, Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Uber i inni.

W panelu „Jakość vs Ilość czyli jak wykorzystać potencjał mikroinfluencerów” wezmą udział przedstawiciele blogosfery: Grzegorz Marczak (Antyweb) i Katarzyna Iwanoska (Finanse od Kuchni).

III FORUM Dyrektorów PR i Komunikacji odbędzie się 6 czerwca w Warszawie w Hotelu Bristol. Organizatorem konferencji jest Blue Business Media.

Pełna agenda wydarzenia jest dostępna na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (red)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj