Czym jest thought leadership i jak włączać to podejście do strategii PR? Jak wykorzystać potencjał nowych mediów i influencer relations do wywierania wpływu na opinie? Jak prowadzić międzynarodowe kampanie oparte na human stories? Jak budować spójną platformę komunikacji i public affairs do tworzenia wiarygodności biznesu? Jak wykorzystywać partnerstwa międzysektorowe do budowania silnej pozycji na rynku? PR ewoluuje i to właśnie o tej transformacji opowiedzą prelegenci podczas III Forum Dyrektorów PR i Komunikacji.
„Ważnym punktem spotkania będzie prezentacja gotowych do wdrożenia inspiracji i narzędzi pozwalających na zbudowanie integralnych, czerpiących z najnowszych trendów strategii PR. Formuła wydarzenia skupiona jest na interakcji, stąd uczestnicy będą mieć m.in. okazję do dyskusji, burzy mózgów i networkingu w gronie ekspertów public relations” – zapowiadają organizatorzy.
Agendę konferencji oparto w całości o case studies działań komunikacyjnych rozpoznawalnych marek. Na pytanie, jak generować wpływ i zbudować relacje, które wpływają na zachowania innych, odpowiedzą przedstawiciele działu komunikacji KGHM POLSKA MIEDŹ. Na temat tego, jak social media zmieniły sposób komunikowania się banków, wypowiedzą się przedstawiciele Alior Banku. O wykorzystaniu brand journalism do wspierania komunikacji firmy opowie dyrektor komunikacji korporacyjnej w Grupie Allegro.
Swoimi doświadczeniami w prowadzeniu kampanii edukacyjnych, charytatywnych, czy tych opartych na human stories, podzielą się m.in. przedstawiciele: PayPal, Tauron Polska Energia, Fundacja Rak’n’Roll – Wygraj Życie, Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Uber i inni.
W panelu „Jakość vs Ilość czyli jak wykorzystać potencjał mikroinfluencerów” wezmą udział przedstawiciele blogosfery: Grzegorz Marczak (Antyweb) i Katarzyna Iwanoska (Finanse od Kuchni).
III FORUM Dyrektorów PR i Komunikacji odbędzie się 6 czerwca w Warszawie w Hotelu Bristol. Organizatorem konferencji jest Blue Business Media.
Pełna agenda wydarzenia jest dostępna na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (red)