wtorek, 26 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościIII Przegląd Reklamy Społecznej

III Przegląd Reklamy Społecznej

Dzień uchodźcy, pępek Europy, problemy z otyłością, tacierzyństwo, brawura na drodze, wagary, HIV/AIDS, problemy z oszczędzaniem, promocja czytelnictwa…- takie i inne tematy poruszają kampanie społeczne, które zaprezentowane zostaną podczas trzeciej już edycji Przeglądu Reklamy Społecznej. Będzie je można oglądać w kinie Wisła w Warszawie 24 października 2009.

W programie Przeglądu znajdzie się pokaz spotów z kampanii społecznych z całego świata, prezentacja konkursu Young Creatives, przygotowana przez Klub Twórców Reklamy oraz panel dyskusyjny pt. „Wpływ kultury na tworzenie i odbiór reklamy społecznej”, w którym udział wezmą specjaliści z dziedziny reklamy, psychologii, kulturoznawstwa oraz przedstawiciele organizacji pozarządowych.

Celem imprezy jest dokonanie przeglądu polskiej i zagranicznej reklamy społecznej oraz próba oceny jej poziomu i charakteru. Tym razem organizatorzy zamierzają się skupić na różnicach kulturowych w tworzeniu i odbiorze kampanii społecznych. Pokaz ma także za zadanie przybliżyć widzom problemy społeczne poruszane w prezentowanych materiałach.
Imprezą towarzyszącą tegorocznemu Przeglądowi jest wystawa plakatu społecznego z XX wieku, którą oglądać będzie można w Muzeum Plakatu w Wilanowie od 23.10. do 30.11. 2009.
Organizatorem III Przeglądu Reklamy Społecznej jest Stowarzyszenie Rozwój w Biały Dzień.
PRoto.pl objęło Przegląd patronatem medialnym. Więcej informacji na stronie www.przeglad.free.ngo.pl <em>(kk)<em/>

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj