Dziewiąta edycja konferencji Imagination Day odbędzie się 3 grudnia 2019 roku. Do 14 sierpnia trwa przedsprzedaż biletów w ograniczonej puli wakacyjnej!
Podczas całodziennego wydarzenia najwybitniejsi eksperci z branży kreatywnej, artyści i twórcy z całego świata podzielą się z publicznością swoim bezcennym doświadczeniem. Omówione zostaną kampanie reklamowe, które zdobyły nagrody w prestiżowych konkursach, a specjaliści ze świata marketingu, biznesu i sztuki opowiedzą o tym, skąd czerpią inspiracje. W ramach wydarzenia odbywa się także wieczorny pokaz reklam nagrodzonych podczas Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.
Głównym organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
W tym roku prelegentami Imagination Day będą między innymi: Anders Svensson (Global Design Director, Nike, Nowy York), Pia Af Hällström (Creative Director & Partner, Works, Helsinki), Thiago Cruz (Global Creative Director, Publicis Italy, Mediolan), Amaya Coronado (CEO, LOLA MullenLowe Spain, Madryt), Chris Chapman (Head of Art., Droga 5, Londyn) oraz Vasjen Katro (Artysta, Graphic and UI/UX designer, Albania).
Tańsza pula biletów jest dostępna tylko do 14 sierpnia! Liczba wejściówek w promocyjnej cenie jest ograniczona. Szczegóły na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (mb)