W listopadzie 2019 roku na „warszawskiej patelni” (plac przy stacji Metro Centrum) pojawił się mural z motywem lwa. To artystyczna aktywacja zrealizowana w ramach działań projektu Imagination Day – największego wydarzenia branży kreatywnej w Polsce, którego finał już 3 grudnia.
Koncepcję projektu opracowało Feeders.agency. Opiera się ona na połączeniu świata kreatywnego, którego symbolem jest canneński lew, czyli logo Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, oraz platformy audiobooków Storytel – mecenasa projektu.
Projekt zrealizowali polscy ilustratorzy. Ich zadaniem było wybranie jednego tytułu literackiego oraz jednego lwa. Po odsłuchaniu danej pozycji w formie audiobooka zinterpretowali każdego z lwów na swój sposób. Efekty pracy będą widoczne do 6 grudnia 2019 roku.
fot. Michał Dziurkowski
Pierwszą częścią grudniowego wydarzenia jest konferencja, podczas której swoją wiedzą podzielą się specjaliści branży kreatywnej z całego świata. Podczas spotkania wystąpi również Borys Szyc – w panelu zorganizowanym przez platformę Storytel aktor wprowadzi uczestników eventu w świat wyobraźni i dźwięku. To ostatni moment, by zarejestrować się na tę konferencję. PRoto.pl jest jej patronem medialnym.
Imagination Day to także wieczorny pokaz reklam Cannes Lions w sieci kin Multikino, nagrodzonych podczas Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. (kd)