poniedziałek, 18 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościIMM partnerem konferencji PR Forum 2010

IMM partnerem konferencji PR Forum 2010

Instytut Monitorowania Mediów został Głównym Partnerem „PR Forum 2010” oraz Gali konkursu „Złote Spinacze”. Tematem tegorocznej konferencji będą najnowsze trendy w dziedzinie PR i zintegrowanej komunikacji marketingowej ze szczególnym uwzględnieniem rosnącej roli mediów społecznościowych.

„PR Forum” to najważniejsze wydarzenie na mapie spotkań specjalistów z branży PR organizowane przez Związek Firm Public Relations przy współpracy merytorycznej z magazynem Think Thank. Co roku gromadzi on prawie 200-osobowe grono specjalistów. Tegoroczne forum odbędzie się 25 listopada w warszawskim hotelu InterContinental.

Wśród zaproszonych na konferencję zagranicznych ekspertów są najwięksi praktycy biznesu. Jon Silk na co dzień przygotowuje strategie komunikacyjne m.in. LG czy Microsoft; Jan Hol jest wiceprezesem ds. komunikacji korporacyjnej w grupie Océ – dostawcy rozwiązań druku i zarządzania dokumentami w ponad 100 krajach; Danny Devriendt to uznany autorytet w dziedzinie mediów cyfrowych w Europie.

Podczas konferencji podsumowane zostaną najważniejsze wydarzenia z zakresu public relations na świecie w mijającym roku. Jednym z tematów będzie kryzys wizerunkowy BP związany z katastrofą ekologiczną w Zatoce Meksykańskiej. Motywem przewodnim będzie jednak rola mediów społecznościowych w budowaniu marki.

„Prawdziwym wyzwaniem dla największych marek na świecie jest obecnie nie tylko dotarcie z informacją do klienta, ale zbudowanie ich długotrwałej lojalności, co bez sprawnych i obiektywnych narzędzi monitorowania efektów social media jest niemożliwe” – powiedział Jon Silk, gość specjalny „PR Forum 2010”.

Zgodnie z ustanowioną już tradycją kongresowi będzie towarzyszyć uroczysta gala konkursu na najlepsze projekty PR w Polsce – „Złote Spinacze 2010”. W tegorocznym konkursie jury wybierało zwycięzców w 15 kategoriach spośród 104 projektów, nadesłanych przez 50 firm i instytucji.

Patronat nad „PR Forum 2010” objęli: Polsat News, Radio Pin, Dziennik Gazeta Prawna, Brief, PRoto.pl, MediaRun.pl, Newsline.pl, GoldenLine.pl, Bankier.pl, PRNews.pl, Fundacja InternetPR.

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj