„Doświadczenia” w towarzystwie influencerów – taką kategorię wprowadza do sprzedaży agencja Fansi, wspierająca twórców internetowych w monetyzacji własnych produktów.
Fansi experience ma dać fanom znanych osób możliwość wykupienia dostępu do „doświadczenia” i przeżycia „wyjątkowych chwil” w towarzystwie wybranego twórcy. Jak wyjaśnia firma, klienci bedą też kształtować to, jak mają wyglądać doświadczenia. Czytamy, że w ofercie znajdą się m.in. kolacja ze znaną osobą, udział w filmie internetowego twórcy czy współtworzenie z nim produktu cyfrowego.
Jak wyjaśnia firma, użytkownik po zakupie dostępu do doświadczenia musi wykonać zadania zaproponowane przez influencera na platformie. Ci, którzy poradzą sobie najlepiej wezmą udział w doświadczeniu. Ocena zgłoszeń należeć będzie do samego twórcy. Czytamy, że wykupienie dostępu do doświadczenia oznacza też „gwarantowane nagrody” – poza przeżyciem każdy otrzyma produkt sygnowany przez danego twórcę oraz dostęp do ekskluzywnych materiałów.
Jako pierwsze do nabycia pojawiły się m.in. spotkanie i obiad z Justyną Żyłą czy wejście na nagranie lub próbę programu „Taniec z gwiazdami” jako gość Krzysztofa Ibisza. (mb)
Czytaj też: Influencerka sprzedała… wirtualną miłość. Za niemal milion złotych