Z początkiem 2023 roku InPost postanowił zmienić formułę współpracy z agencjami PR na działania projektowe „z uwagi na bardzo dużą liczbę wyzwań komunikacyjnych”.
InPost nie ma obecnie wiodącej agencji PR. „Z uwagi na naszą dużą aktywność komunikacyjną i wiele podejmowanych tematów, postanowiliśmy zmienić model współpracy z agencjami PR. Zdecydowaliśmy się na działania projektowe z kilkoma agencjami, które traktujemy po partnersku” – mówi Wojciech Kądziołka, rzecznik prasowy InPostu.
Aktualnie działania PR dla firmy InPost realizują Walk PR oraz Genesis PR. Jak dodaje Wojciech Kądziołka, w razie potrzeby grono tych agencji zostanie rozszerzone.
Wcześniej InPost współpracował z agencją Big Picture.
Aktualizacja (25.04.2023, 17:05):
Hanna Waśko, Managing Director Big Picture, przekazała, że to agencja nie zdecydowała się na przedłużenie współpracy z InPostem: „Big Picture otrzymało propozycję dalszej pracy dla firmy InPost, natomiast agencja nie zdecydowała się na kontynuację współpracy w zaproponowanej formie. Zakończenie jej jest decyzją agencji. Precyzyjnie: podjęliśmy decyzję o niekontynuowaniu współpracy z samym działem PR, koordynowanym przez Wojciecha Kądziołkę” – wyjaśniła. „Trzymamy kciuki zarówno za firmę, jak i za pozostałe agencje. Możliwość towarzyszenia InPost jest dla nas zawsze bardzo ciekawą przygodą. Pozostajemy niezmiennie do dyspozycji jej właściciela, Rafała Brzoski, którego uważamy za postać wybitną i wizjonera” – dodała. (mb)