We wrześniu 2019 roku producent mebli Inspirium przeszedł rebranding i zmienił się w Nobonobo. Poza nową nazwą wprowadzono również zmienione: logotyp, system identyfikacji wizualnej, stronę internetową i wygląd w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram).
„Ta metamorfoza to zwieńczenie zmian oraz podejścia, jakie kształtowało się w firmie przez ostatnie miesiące. Stawiamy na świeży, dobry i oryginalny design tworzony przez polskich projektantów. Nobonobo jest marką opartą na wzornictwie, o czym będziemy mogli się przekonać już późną jesienią, gdy zaprezentujemy nowości” – mówi Monika Struska, współwłaścicielka Nobonobo.
Poprzednie logo marki
Nowe logo zostało zaprojektowane przez Studio Rygalik założone przez Tomka Rygalika.
Jak czytamy w informacji prasowej, nowa nazwa jest „unikalna, rytmiczna i zaskakująca”. Nobonobo ma być również łatwe do wymówienia i zapamiętania przez cudzoziemców, co ma być ważne ze względu na stale rosnący eksport i pojawianie się marki na nowych rynkach. Za pomysł odpowiadają właściciele firmy: Monika Struska i Tomasz Matejczyk oraz dyrektor artystyczny Tomek Rygalik.
Za komunikację i PR marki od początku 2019 roku odpowiada agencja Nowicki PR. (ak)