Instagram wprowadza opcję Branded Content Tag w IGTV – informuje wersm.com. Dostęp do funkcji dostaną właściciele profili biznesowych i konta twórców.
Jak podaje źródło, aby skorzystać z nowej możliwości przed upublicznieniem wideo należy kliknąć „Advanced Settings” („Ustawienia zaawansowane” – przyp. red.) i wybrać opcję „Tag Business Partner” („Oznacz partnera biznesowego” – przyp. red.). Markę można wybrać tylko wtedy, gdy ta na swoim profilu zatwierdzi konto osoby publikującej film. Czytamy, że oznaczona treść będzie opatrzona napisem „Paid Partnership With” („Płatna współpraca z” – przyp. red.) oraz nazwą marki opłacającej reklamę.
Instagram wprowadził Branded Content Tag w IGTV pod koniec września 2019 roku, trzy miesiące po ogłoszeniu możliwości sponsorowania postów w całym serwisie. Źródło zwraca jednak uwagę, że nowa opcja nie jest rewolucyjna, bo statystyki IGTV nie są zadowalające i nie jest to wiodąca platforma wideo w internecie.
Czytaj także: Czy twórcy sami jeszcze wierzą w swoją platformę? Opinie ekspertów po pierwszych urodzinach IGTV
(ak)