Instagram sprawdza nową funkcję, mającą zapewnić firmom przegląd wydajności kont twórców w ciągu ostatnich 30 dni. Opcja ta ma ułatwić użytkownikom nawiązywanie współprac z markami – informuje socialmediatoday.com.
Panel Creator Insights umożliwia firmom uzyskanie wglądu w analizy wydajności profili twórców. Wyświetla on takie informacje jak wzrost liczby obserwujących, liczba kont, do których danemu twórcy udało się dotrzeć, a także liczba zaangażowanych użytkowników – czytamy.
Źródło: threads.net/petitevagabond
Jak podaje źródło, wszystkie wskaźniki obejmują ostatnie 30 dni, dzięki czemu można ocenić, jak widoczny i aktywny był każdy profil w ostatnim czasie.
Twórcy, którzy znajdują się w grupie testowej, mogą udostępniać markom wspomniane analizy w podobny sposób, jak w przypadku narzędzia Creator Marketplace – dowiadujemy się. (ao)
Źródło: socialmediatoday.com, Instagram Tests Creator Insights Profile Performance Overview for Brands, Andrew Hutchinson, 16.06.2024