Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Instagram ułatwi markom promocję. około 90 proc. użytkowników instagrama obserwuje w serwisie przynajmniej jedną markę, dlatego we wrześniu 2022 roku platforma zaczęła wprowadzać nowe narzędzia, mające zwiększyć kreatywność reklam oraz ułatwić markom wypromowanie się i rozwijanie biznesu – czytamy na business.instagram.com. aby uatrakcyjnić tworzenie reelsów, instagram wprowadził bezpłatne, wysokiej jakości utwory z biblioteki meta sound collection. dzięki nim firmy mogą wybrać utwór ręcznie albo pozwolić, by aplikacja automatycznie dopasowała najlepszą muzykę do reklamy na podstawie jej treści – pisze źródło. jak czytamy, najnowsza aktualizacja sprawia, że zakładka explore będzie zawierać reklamy, aby dotrzeć do osób przeglądających swoją tablicę główną, niekoniecznie szukających reklam. źródło:business.instagram.com. w ramach testu platforma chce również wprowadzić dla twórców ze stanów zjednoczonych możliwość dodatkowego zarabiania na reklamach wyświetlanych na ich kontach. „niedawno uruchomiliśmy otwartą wersję beta ar ads, dostępną zarówno w feedzie, jak i w stories, oferując wciągające doświadczenia związane z reklamami w rzeczywistości rozszerzonej. poprzez doświadczenie ar marki mogą zachęcać ludzi do interakcji z produktem” – czytamy. (zd).
Około 90 proc. użytkowników Instagrama obserwuje w serwisie przynajmniej jedną markę, dlatego we wrześniu 2022 roku platforma zaczęła wprowadzać nowe narzędzia, mające zwiększyć kreatywność reklam oraz ułatwić markom wypromowanie się i rozwijanie biznesu – czytamy na business.instagram.com.
Aby uatrakcyjnić tworzenie Reelsów, Instagram wprowadził bezpłatne, wysokiej jakości utwory z biblioteki Meta Sound Collection. Dzięki nim firmy mogą wybrać utwór ręcznie albo pozwolić, by aplikacja automatycznie dopasowała najlepszą muzykę do reklamy na podstawie jej treści – pisze źródło.
Jak czytamy, najnowsza aktualizacja sprawia, że zakładka Explore będzie zawierać reklamy, aby dotrzeć do osób przeglądających swoją tablicę główną, niekoniecznie szukających reklam.

Źródło:business.instagram.com
W ramach testu platforma chce również wprowadzić dla twórców ze Stanów Zjednoczonych możliwość dodatkowego zarabiania na reklamach wyświetlanych na ich kontach.
„Niedawno uruchomiliśmy otwartą wersję beta AR Ads, dostępną zarówno w feedzie, jak i w Stories, oferując wciągające doświadczenia związane z reklamami w rzeczywistości rozszerzonej. Poprzez doświadczenie AR marki mogą zachęcać ludzi do interakcji z produktem” – czytamy. (zd)