Instagram stworzył własny font i wprowadza kilka zmian wizualnych. Serwis poinformował o tym na swoim blogu.
Instagram Sans to nowy krój pisma, który użytkownicy będą mogli znaleźć w trybie tworzenia Stories oraz w Reels.
Źródło: about.instagram.com/blog
Jak podaje Instagram czcionka była konsultowana z ekspertami językowymi z całego świata, aby dostosować krój pisma do globalnych skryptów, w tym arabskiego, tajskiego i japońskiego. Według serwisu ma to na celu wspieranie twórców z całego świata, którzy mają wkład w działanie aplikacji i tworzenie contentu.
Oprócz tego serwis zapowiedział zmiany w wyglądzie komunikatów marketingowych oraz odświeżenie logo. Nowy gradient 3D widoczny będzie w ikonie aplikacji, a także w trybie tworzenia i naklejkach.
Źródło: about.instagram.com/blog
Źródło: about.instagram.com/blog
Jak podaje serwis, komunikaty marketingowe skoncentrują się teraz na contencie użytkowników, a posty wyświetlane będą w trybie pełnoekranowym. Nowy layout stawia na celebrację kreatywności, prostotę i wyrażanie siebie. (bs)