poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościInstytut Publico z trzema nowymi klientami

Instytut Publico z trzema nowymi klientami

Do grona klientów Instytutu Publico dołączyli Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Megrez w Tychach, Szpital Miejski w Sosnowcu oraz firma Audio-Med, zajmująca się sprzedażą oraz dystrybucją aparatów słuchowych. Współprace nawiązano pod koniec marca 2019 roku.

W ramach umowy ze Szpitalem Megrez agencja realizuje całościowe działania komunikacyjne i promocyjne placówki, a także odpowiada za komunikację wewnętrzną oraz wsparcie działań w mediach społecznościowych. Dodatkowo obsługa obejmuje współpracę szkoleniową z zakresu strategii komunikacji promocyjnej placówki medycznej oraz obsługi pacjenta i komunikacji w social mediach. Umowę podpisano na rok z możliwością przedłużenia.

Drugim pozyskanym przez agencję klientem jest Szpital Miejski w Sosnowcu. Do zadań Instytutu Publico należy doradztwo w zakresie komunikacji kryzysowej, budowania strategii komunikacji placówki i wsparcia działań w mediach społecznościowych, a także realizacja wydarzeń specjalnych. W ramach współpracy agencja zajmuje się także prowadzeniem szkoleń z zakresu opracowania i realizacji strategii komunikacji, współpracy z mediami i komunikacji z pacjentem w sytuacjach trudnych komunikacyjnie. Umowę też podpisano na rok z możliwością przedłużenia.

W ramach współpracy z trzecim klientem – firmą Audio-Med z Katowic – agencja odpowiada za doradztwo strategiczne z zakresu promocji marki i komunikacji sprzedażowej. Do zadań Instytutu Publico należą również działania public relations, web design, social media oraz realizacja kampanii reklamowej. Współpraca obejmuje także szkolenie z zakresu przygotowania i wdrożenia strategii promocji oraz komunikacji sprzedażowej. Umowę podpisano na sześć miesięcy z możliwością przedłużenia.

Po stronie agencji za obsługę nowo pozyskanych klientów odpowiadają dr Krystian Dudek, właściciel Instytutu Publico, oraz Justyna Szreter, główna specjalistka ds. public relations

Do podpisania umów doszło w wyniku rozpoznania rynku oraz konkursu ofert. (pm)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj