Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Instytut Spraw Obywatelskich przeszedł rebranding. instytut spraw obywatelskich zdecydował się zmienić identyfikację wizualną. organizacja przeprowadziła rebranding z okazji 15 jubileuszu istnienia. zmienione zostały m.in. kolory, czcionki i logo, zrezygnowano również z obowiązującego do tej pory skrótu inspro. „albert einstein mówił: wszystko należy upraszczać jak tylko można, ale nie bardziej. zastosowaliśmy tę wskazówkę do logo. nowe logo jest proste, pozbawione wszystkich zbędnych dodatków. jest nazwa organizacji i ona ma być zapamiętana – instytut spraw obywatelskich. tylko tyle i aż tyle” – komentuje rafał górski, prezes instytutu. stare logo. nowe logo. organizacja zdecydowała się również zmienić kolorystykę – niebieski został zastąpiony czerwonym. w komunikacie prasowym instytut tłumaczy, że czerwień dodaje energii i rozbudza emocje. dodatkowo czytamy, że instytucja chce mobilizować obywateli do działania, a dotychczas używany kolor niebieski działał uspokajająco. wprowadzona została także nowa czcionka – „good”, której autorem jest projektant łukasz dziedzic. jedną z wartości instytutu jest patriotyzm gospodarczy, więc wybrany został polski twórca. organizacja nie korzystała z zewnętrznego wsparcia przy rebrandingu. (ak).
Instytut Spraw Obywatelskich zdecydował się zmienić identyfikację wizualną. Organizacja przeprowadziła rebranding z okazji 15 jubileuszu istnienia. Zmienione zostały m.in. kolory, czcionki i logo, zrezygnowano również z obowiązującego do tej pory skrótu INSPRO.
„Albert Einstein mówił: Wszystko należy upraszczać jak tylko można, ale nie bardziej. Zastosowaliśmy tę wskazówkę do logo. Nowe logo jest proste, pozbawione wszystkich zbędnych dodatków. Jest nazwa organizacji i ona ma być zapamiętana – Instytut Spraw Obywatelskich. Tylko tyle i aż tyle” – komentuje Rafał Górski, prezes Instytutu.

Stare logo

Nowe logo
Organizacja zdecydowała się również zmienić kolorystykę – niebieski został zastąpiony czerwonym. W komunikacie prasowym Instytut tłumaczy, że czerwień dodaje energii i rozbudza emocje. Dodatkowo czytamy, że instytucja chce mobilizować obywateli do działania, a dotychczas używany kolor niebieski działał uspokajająco.
Wprowadzona została także nowa czcionka – „Good”, której autorem jest projektant Łukasz Dziedzic. Jedną z wartości Instytutu jest patriotyzm gospodarczy, więc wybrany został polski twórca.
Organizacja nie korzystała z zewnętrznego wsparcia przy rebrandingu. (ak)