piątek, 20 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościWiadomościiTaxi przechodzi rebranding

iTaxi przechodzi rebranding

W czerwcu 2024 roku iTaxi, polska firma oferująca przejazdy osobowe, ogłosiła rozpoczęcie pełnego rebrandingu. Zmienić ma się strategia, identyfikacja wizualna, a także wygląd samych samochodów. 

Nowe podejście firmy ma skupiać się na indywidualnych potrzebach pasażerów i kierowców. Polacy coraz częściej korzystają bowiem z przejazdów taksówkowych, a bezpieczeństwo i wygoda są, według iTaxi, jednymi z najważniejszych czynników podczas wyboru usługodawcy. Firma obok komfortu i bezpieczeństwa chce zaoferować usługę zaprojektowaną z myślą o indywidualnych potrzebach pasażerów na wielu płaszczyznach. 

W ramach rebrandingu pod hasłem kampanii „Z nami do celu” powstał spot obrazujący nową ofertę iTaxi, która skupia się wokół „ja” klienta. Firma podkreśla, że usługi są projektowane w taki sposób, aby potrzeby pasażerów opisywały przejazd, którego potrzebują. Wideo zostało stworzone we współpracy z SHOOTME.

Źródło: youtube.com/itaxi_pl

Firma chce podkreślić także swoje zaangażowanie w odpowiedzialność społeczną i ekologiczną. Zmiany zakładają stopniowe wprowadzanie innowacji, które mają na celu zmniejszenie wpływu przejazdów na środowisko. Pierwszą z nich jest krok w stronę elektryfikacji i wprowadzenie do obiegu Tesli Modelu Y w perłowo-niebieskim kolorze, który ma symbolizować czyste powietrze. Cytrynowo-żółty sygnet znajdujący się po bokach samochodów ma natomiast za zadanie wyróżniać pojazdy iTaxi. 

Firma deklaruje, że do końca 2030 roku samochody elektryczne będą stanowić 80 proc. floty. Wcześniej do końca 2024 roku flota iTaxi ma składać się z nich już w 10 proc. Aktualnie przejazdy Teslą są dostępne w ramach taryfy „Eco”. Cena takiej opcji nie różni się jednak od tej standardowej. 

Nowa identyfikacja graficzna została stworzona z myślą o przejazdach łączących pasażerów i kierowców. Sygnet, symbol graficzny iTaxi w nowym wydaniu, jest kropką nad „i” w logo firmy. Romb wpisany w koło z prostokątną postawą jest natomiast odciętą częścią litery. Pierwsza kropka nad „i” w logo symbolizuje indywidualne „ja” klienta. Koło, które jest drugą kropką nad „i”, odpowiada za punkt docelowy. Całość logo skupia się na podróży pasażera, która jest uzupełniania przez kierowcę realizującego usługę. Nowa identyfikacja wizualna firmy została zrealizowana we współpracy ze studiem projektowym Super Super Studio.

Nowe logo

Poprzednie logo

Rebranding obejmuje również zmiany w aplikacji mobilnej iTaxi. Pierwszym etapem było odświeżenie interfejsu zamawiania przejazdów, który stał się „bardziej przejrzysty i intuicyjny”. (ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj