22 marca 2018 roku w Warszawie odbył się „Dzień Kobiet Biznesu”. Program wydarzenia przygotowany był z myślą o kobietach posiadających doświadczenie w zarządzaniu biznesem, ale także o tych, które rozpoczynają działalność gospodarczą. W tegorocznej edycji skupiono się na tematyce pozyskiwania klientów, mówiono także o komunikacji i nawiązywaniu z nimi relacji.
Podczas wydarzenia Paweł Konkiel z Fundacji Tax Care opowiedział o formalnych i podatkowych aspektach prowadzenia działalności gospodarczej. Natalia Kościuk z Pracowni Biznesu przedstawiła pełny proces pozyskiwania klienta. Z kolei Marek Sikorski z Fundacji Tax Care wygłosił prelekcję dotyczącą usprawnienia działań formalnych związanych z księgowością.
Urszula Gutowska z Centrum Szkoleniowego Jet opowiedziała w jaki sposób wykorzystywać korespondencję mailową do podnoszenia efektywności biznesowej. Natomiast Kamila Krajewska i Piotr Kołodyński z Digital Resolution omówili oferowane przez Google’a i Facebooka narzędzia dla przedsiębiorców. Podsumowaniem wydarzenia była prelekcja Joanny Ceplin, gościa specjalnego, na temat budowania marki w internecie.
W spotkaniu wzięło udział blisko dwieście osób.
Organizatorem wydarzenia była Fundacja Tax Care – Inicjatywa Wspierania Przedsiębiorczości.
PRoto.pl było patronem medialnym wydarzenia. (mf)