Marketing się zmienia. Nie chodzi tu tylko o metody, których używają marketerzy, by przyciągnąć do firmy klientów. Rozwój technologii, a tym samym zmiany, jakie zachodzą w komunikacji sprawiły, że strategie, które jeszcze kilka lat temu się sprawdzały, dziś szybko stają się przeżytkiem, bo nowe rozwiązania pojawiają się niemal każdego dnia. Jak więc nadążyć za zmianą, a co ważniejsze, co zrobić, by z powodzeniem zarządzać nią w swoich firmach? Temu zagadnieniu poświęcono tegoroczną, IV edycję konferencji Marketing Progress, skupioną wokół nowej roli marketingu, która odbędzie się w dniach 13-14 października we Wrocławiu.
Podczas dwudniowego spotkania uczestnicy poznają nie tylko rozwiązania, które da się przełożyć na marketingowy sukces obsługiwanych przez nich marek, lecz także dowiedzą się, jak będzie się zmieniać marketing i czym warto się zainteresować w kontekście zmian zachodzących w tym obszarze. Zgromadzeni specjaliści pokażą, jak skutecznie odpowiadać na konkretne oczekiwania i potrzeby klienta tu i teraz, i docierać do nich za pomocą spersonalizowanych komunikatów, w odpowiednim czasie. Zwrócą również uwagę na aspekty budowania trwałych relacji z klientami i wskażą sposoby na tworzenie zaangażowanego dialogu z klientem. Omówią także aktualne trendy w marketingu: wideo, mobile, content marketing, social listening, programmatic, customer experience, sharing economy – to tylko część z zagadnień, które zostaną poruszone na konferencji.
Równolegle do prelekcji odbywać się będą warsztaty, które dadzą szansę zdobycia praktycznych umiejętności, do wykorzystania w codziennej pracy. Ponadto uczestnicy jako pierwsi będą mieli okazję zapoznać się wynikami badań dotyczących różnych aspektów komunikacji marketingowej krajowych firm, rozwoju polskich marketerów, znajomości narzędzi itd. – zarówno w ujęciu małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dużych organizacji.
Na sali Kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu prelekcje wygłoszą między innymi: Jacek Kotarbiński, Natalia Hatalska, Marek Staniszewski, twórca internetowy Rezigiusz, Tomasz Sulewski (Orange), Magdalena Cedro-Czubaj (Oknoplast), Kacper Winiarczyk (UBER), Marek Gonsior (Agata S.A.) oraz wielu innych specjalistów w swoich dziedzinach. Aktualnie finalizowane są rozmowy z pozostałymi prelegentami i ekspertami. Pełna ich lista już niedługo pojawi się na stronie konferencji. Wydarzenie poprowadzi Paweł Gołębski, dziennikarz radiowy i telewizyjny.
Ideą spotkania jest stworzenie przestrzeni wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy uczestnikami. Stąd bilety są skierowane do osób zajmujących się profesjonalnie komunikacją marketingową w firmach, chcących rozwijać swoje umiejętności.
Więcej informacji na stronie Marketing Progress na Facebooku oraz na stronie wydarzenia.
Opłata konferencyjna:
699 złotych netto przy zapisie i płatności do 31 września
899 złotych netto przy zapisie i płatności do 12 października
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.