Już w czwartek 20 lutego 2020 roku odbędzie się kolejna edycja Jajecznicy! Tym razem redakcja PRoto.pl wspólnie z Nieagencją postanowiły tematem spotkania uczynić NGOsy i ich komunikację, a także wątek współpracy (pro bono) z agencjami.
Na dwóch dotychczasowych spotkaniach rozmawialiśmy o social mediach – Instagramie i YouTubie – a teraz postanowiliśmy wyjątkowo zmienić temat.
Naszymi gośćmi będą:
– Olga Myślińska i Jacek Maciejewski, Fundacja Rak’n’Roll
– Hanna Waśko, Big Picture
– Alicja Zaczek-Żmijewska, Fundacja Batorego
– Marcin Żukowski, Nieagencja i Fundacja Cyfrowi Tubylcy
Eksperci opowiedzą, jak wygląda komunikacja fundacji, z jakimi wyzwaniami mierzą się organizacje pozarządowe oraz jakie wsparcie mogą dać im PR-owcy, a jednocześnie… przyrządzą jajecznicę.
Czytaj także: Po co agencje PR robią coś pro bono
Startujemy o 10:00!
Kiedy: 20 lutego, godzina 10:00
Gdzie: 3miejsce, ul. Rydygiera 8/6c (Warszawa)
Prosimy o zgłoszenia na adres redakcja@proto.pl!
Zachęcamy też do śledzenia naszego wydarzenia na Facebooku.
Partnerem wydarzenia jest IMM.
Poniżej prezentujemy sylwetki naszych gości:
Hanna Waśko, Big Picture
Od 15 lat związana z branżą PR. Zanim stworzyła Big Picture, była biznesowo związana m.in. z Leo Burnett, 180 PR, a także z agencją Rc2, gdzie pełniła funkcję Strategic Directora. Łączy doświadczenie z sektora biznesowego z wieloletnim doświadczeniem w sektorze publicznym i NGO – specjalizuje się w obszarze public affairs i komunikacji społecznej, doradztwie kryzysowym, a także wizerunku osób publicznych. Szczególnie bliskie są jej inicjatywy związane z promocją Polski. W ramach praktyki Big Picture prowadzi doradztwo filantropijne, konsultując działanie licznych organizacji pozarządowych, instytucji kulturalnych oraz prywatnych i korporacyjnych fundacji. Działa na rzecz aktywnego zaangażowania ekspertów komunikacji w projekty pro bono i za ten obszar odpowiada w zarządzie ZFPR.
Olga Myślińska, Rak’n’Roll
Od 20 lat tworzy i wdraża strategie komunikacyjne dla sektora medycznego. Nieustannie poszukuje idei i rozwiązań, które zachęcą do profilaktyki i dobrego stylu życia. W Fundacji Rak’n’Roll odpowiada za komunikację organizacji oraz kampanie społeczne i działania edukacyjne. Lubi śpiewać, co regularnie czyni w Chórze Kameralnym Sirenes.
Jacek Maciejewski, Rak’n’Roll
Autor i współautor licznych projektów społecznych: ochrona zwierząt, bezpieczeństwo ruchu drogowego, cukrzyca, choroby reumatyczne i in. Twórca marki „Fundacja Rak’n’Roll” – projektu, który zmienił sposób komunikowania się organizacji pacjenckich w Polsce. Jako dyrektor kreatywny prowadził wiele komercyjnych kampanii reklamowych. Laureat nagród, w tym ponad 20 Effie. W swojej pracy bardzo docenia rolę strategii komunikacji. Prelegent TED, wykładowca w Szkole Mistrzów Reklamy. Zajmuje stanowiska: Strażnika Marki i Członka Zarządu w Fundacji Rak’n’Roll oraz Senior Creative w Agencji Communication Unlimited. Aktywnie jeździ na rowerze MTB.
Marcin Żukowski, Nieagencja, Fundacja Cyfrowi Tubylcy
Od 8 lat pracuje na rynku interaktywnym. Ma doświadczenie we współpracy z firmami komercyjnymi, podmiotami administracji publicznej oraz organizacjami pozarządowymi. Prowadził działania m.in. dla: PKN Orlen, PKO Banku Polskiego, Medicover, Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, Ministerstwa Środowiska, Województwa Łódzkiego, Instytutu Badań Nad Gospodarką Rynkową czy Narodowego Centrum Kultury. Jest autorem książek „Twoja firma w social media” oraz „Ty w social mediach”. Od lat wykłada również e-marketing na Uczelni Łazarskiego w Warszawie.
Alicja Zaczek-Żmijewska
Specjalistka ds. public relations programów obywatelskich, kampanii społecznych w Fundacji im. Stefana Batorego. Pracowała przy takich projektach jak kampania „Lepiej wybierz!” czy „Jesteśmy różni. Jesteśmy Polską”. Na co dzień czuwa nad komunikacją akcji „Masz Głos”. Po godzinach studiuje public relations i strategiczne komunikowanie na SGH i Communication Design w ramach kursów na Uniwersytecie Warszawskim.