niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościJak branża marketingowa reaguje na zmiany klimatyczne? Rusza rejestracja na Cannes Lions...

Jak branża marketingowa reaguje na zmiany klimatyczne? Rusza rejestracja na Cannes Lions Creative Comms Meeting

11 października 2021 roku o godzinie 18:00 w Concordia Design w Poznaniu odbędzie się 11. spotkanie z cyklu Cannes Lions Creative Comms Meeting. Wydarzenie corocznie organizowane jest przez tamtejszą agencję Q&A Communications. Podczas panelu poruszone zostaną wątki związane ze zmianami klimatycznymi, a spotkanie odbędzie się pod hasłem „NO PLAN B”.

Po zorganizowaniu ostatniej edycji w formie online związanej z ograniczeniami pandemicznymi agencja zaprasza do wzięcia udziału w kolejnym spotkaniu, które odbędzie się w formie stacjonarnej z zachowaniem reżimu sanitarnego w Concordia Design, zlokalizowanej w samym centrum Poznania. Podczas wydarzenia przedstawione zostaną studia przypadku nagrodzonych kampanii na międzynarodowym festiwalu kreatywności Cannes Lions, a także odbędą się rozmowy z ekspertami od komunikacji, zrównoważonego rozwoju oraz praktykami biznesu, którzy wdrażają takie rozwiązania.

Udział w wydarzeniu jest darmowy, wymagana jest jednak wcześniejsza rejestracja, której można dokonać na stronie.

„Myślą przewodnią tegorocznego, jedenastego już spotkania z cyklu Cannes Lions Creative Comms Meeting jest »NO PLAN B«. Ziemia zbliża się do momentu, w którym nie będzie odwrotu od katastrofy klimatycznej i wynikających z niej tragicznych konsekwencji. Każdego dnia jako branża odpowiadamy za komunikację marek przykładających rękę do zmian klimatycznych – chociażby przez sam fakt wzrostu gospodarczego, który jest skorelowany dodatnio z emisją CO2. Właśnie dlatego nasze wysiłki powinny skupić się na obniżeniu emisji gazów cieplarnianych, tak, aby jak najszybciej zatrzymać wzrost temperatury i osiągnąć neutralność węglową” – mówi Przemysław Wojak, Managing Partner w Q&A Communications. „11 października spotkamy się, żeby podyskutować, podzielić się swoim doświadczeniem i zainspirować nawzajem do działania na rzecz Ziemi. Nasze zaangażowanie i konieczność zmian to jedyny słuszny plan wobec braku planu B dla planety” – dodaje.

Tegoroczna edycja zrzesza ludzi stojących za większymi i mniejszymi przedsiębiorstwami, którzy przez swoje zaangażowanie realizują odpowiedzialne i odważne działania będące początkiem prawdziwych rewolucji w sposobie myślenia i funkcjonowania w branży marketingowej. Podczas wydarzenia pojawią się eksperci zarówno z Poznania, jak i całej Polski.

Na scenie wraz z przedstawicielami Q&A Communications wystąpią m.in.:

Marta Usielska, szefowa działu marketingu w dziale zarządzania nieruchomościami komercyjnymi CBRE. Odpowiada za koordynację działań marketingowych i PR-owych prowadzonych na wszystkich zarządzanych nieruchomościach komercyjnych w portfelu CBRE. W 2021 roku dołączyła do zespołu scalającego usługi świadczone przez CBRE w zakresie ESG oraz zrównoważonego rozwoju.

Aleksandra Kulińska, future change analyst w infuture.institute, antropolożka i badaczka, autorka wielu badań i raportów w tym „Gez Z. Jak zrozumieć dziś pokolenie jutra?”. W instytucie odpowiada za opracowywanie koncepcji i realizację niestandardowych projektów i procesów badawczych z obszaru antropologii i jej subdyscyplin.

Sylwia Majcher, dziennikarka i autorka bestsellerowych poradników, m.in. „Wykorzystuję, nie marnuję. 52 Wyzwania Zero Waste” oraz reportaży takich jak „Mniej Mięsa” czy „I Ty możesz uratować świat”. Prowadzi warsztaty, szkolenia poświęcone ekologii, niemarnowaniu i obiegowi zamkniętemu. Ekspertka kampanii Komisji Europejskiej #odpoladostołu. Współpracuje z samorządami i instytucjami publicznymi, konsultuje projekty ekologiczne.

Magdalena Marzec, Head of Marketing w Too Good To Go. Chce inspirować wszystkich do podejmowania działań zmierzających do ograniczenia skali marnowania żywności. Jej misją jest wbicie problemu marnowania na agendę użytkowników i partnerów Too Good To Go, jak również podjęcie tej kwestii przez decydentów i liderów opinii.

Paweł Rydz, dyrektor marketingu w Grupie Amica. Odpowiada za komunikację marketingową w Polsce oraz dziewięciu spółkach zależnych w Europie, zarządzając zespołami i 5 markami o regionalnym zasięgu: AMICA, GRAM, FAGOR Electrodomestico, HANSA oraz CDA.

Maciej Krzysztoszek, rzecznik prasowy i PR Manager w Grupie Amica. Odpowiada z relacje z mediami, działania wizerunkowe i komunikację zewnętrzną, zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach zagranicznych.  Wcześniej, przez blisko cztery lata pełnił funkcję rzecznika prasowego towarzystwa ubezpieczeniowego LINK4. Pasjonuje się komunikacją, CX oraz relacjami inwestorskimi.

Organizatorzy planują również transmisję online z wydarzenia. Szczegóły zostaną podane tutaj.

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj