Jak kontaktować się z dziennikarzami, aby chcieli nas słuchać i przekazali nasz komunikat dalej – czytelnikom, słuchaczom czy telewidzom? Temu poświęcona będzie konferencja Media Relations, organizowana przez Puls Biznesu. Wydarzenie już 25 maja 2021 roku online!
Wiedza o budowaniu relacji z mediami jest kluczowa w pracy każdego PR-owca – od współpracy z dziennikarzami zależy bowiem, jak partnerzy biznesowi i klienci widzą firmę. Dziś zwykłe rozesłanie notki prasowej do dziennikarzy już nie wystarczy. Redakcje są bombardowane ogromną liczbą komunikatów. By komunikat nie przepadł w informacyjnym szumie, musi być dopasowany do medium i się wyróżnić.
Właśnie o tym będzie mowa podczas Media Relations.
Zagadnienia te omówią dziennikarze:
– prasowi (Grzegorz Nawacki/Marcel Zatoński – Puls Biznesu)
– radiowi (Paweł Sołtys/Michał Gąsiorowski – Radio 357)
– regionalni (Jerzy Jurecki – „Tygodnik Podhalański”)
– telewizyjni (Radosław Mróz – TVN24)
– branżowi (Michalina Szczepańska – HandelExtra.pl / magazyn „Handel”)
– lifestylowi (Agnieszka Jastrzębska – Jastrząb Post)
– agencyjni (Wojciech Surmacz – Polska Agencja Prasowa)
oraz eksperci komunikacji (Jolanta Piela – Good Division).
Uczestnicy wydarzenia dowiedzą się, jak odpowiednio przygotować się do rozmowy z dziennikarzami, dobierać komunikaty i formę ich przekazu do poszczególnych mediów, a także poznają techniki, za pomocą których przedstawiciele redakcji będą słuchać tego, co marka ma do powiedzenia. Dziennikarze powiedzą także, jak pandemia zmieniła pracę redakcji i co to oznacza dla kształtowania komunikacji firm. Mowa będzie także o sposobach na walkę z fake newsami, które pojawiają się na temat firm, i błędach, jakich w komunikacji redakcje nie wybaczają.
Podczas konferencji możliwa będzie dyskusja z dziennikarzami podczas sesji „Hyde Park”.
Więcej informacji i zgłoszenia na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym konferencji. (mb)