W dniach 8-10 grudnia 2008 r. w hotelu Marriott w Warszawie, odbędzie się inauguracja projektu „Przyjaciele Klienta”. Rozpoczęciem inicjatywy będzie konferencja, poświęcona nowatorskim rozwiązaniom i spojrzeniu na obsługę klienta oraz budowaniu z nim długotrwałych relacji.
9 grudnia zaprezentowane zostaną studia przypadku, wyniki badań, ze swoimi tezami wystąpią też polskie autorytety i prelegenci z zagranicy. Wśród prelegentów znajda się m.in. prof. Krzysztof Opolski, prof. J. Otto, Paul Cooper, Jarosław Pawelec.
Uzupełnieniem konferencji będą dwa praktyczne seminaria. 8 grudnia Michael R. Solomon, profesor Uniwersytetu St. Joseph w Filadelfii, poprowadzi seminarium zatytułowane „Why We Buy: Understanding Consumers to Guide Marketing Strategy and Building Relationship”.
10 grudnia warsztaty poprowadzi Shaun Smith, doradca największych światowych organizacji. Oba seminaria oraz konferencja będą symultanicznie tłumaczone na język polski.
Projekt „Przyjaciele Klienta”, którego inauguracją jest konferencja, ma na celu pogłębienie świadomości managerów na temat budowy właściwych relacji z klientami. Celem inicjatorów, czyli Polskiego Centrum Marketingowego, jest utworzenie zrzeszenia osób, firm i organizacji, którym zależy na wysokich standardach obsługi klienta. Projekt, zgodnie z założeniami inicjatorów, ma stać się zarodkiem społeczności, której zależy na budowaniu dobrych, długotrwałych relacji z klientami, poprzez budowę platformy wymiany doświadczeń (spotkania, konferencje, seminaria). Ambicją inicjatorów jest również stworzenie kodeksu dobrych praktyk z zakresu obsługi klienta. Portal PRoto jest partnerem medialnym inicjatywy. Więcej informacji jest dostępnych na stronie www. (psp)