27 stycznia w Akademii PRoto odbędzie się szkolenie otwarte CONTENT MARKETING, które poprowadzi Anna Miotk.
Aby zapisać się na szkolenie 27 stycznia należy wysłać FORMULARZ zapisu.
Content marketing to obecnie jeden z najnowszych trendów w marketingu internetowym, z którym stykają się również specjaliści PR. Został zapoczątkowany przez zmiany algorytmów popularnej wyszukiwarki Google i w ciągu kilku lat mocno zyskał na znaczeniu. Każda firma funkcjonująca w przestrzeni internetowej stara się prowadzić tego typu działania. Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się, na czym one polegają oraz jak je dobrze zaplanować i zmierzyć, czy działają. Zaprezentowane zostaną również przykłady najlepszych praktyk z Polski i zagranicy.
O prowadzącej:
Anna Miotk, autorka bloga o strategiach i badaniu komunikacji biznesowej annamiotk.pl. Ekspert Akademii PRoto. Dyrektor ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Wcześniej odpowiadała za badania i rozwój produktu oraz wybrane działania marketingowe dla jednej z marek monitoringu mediów. Ma też sześcioletnie doświadczenie w public relations – pracowała w uznanych polskich i sieciowych agencjach PR, realizując projekty dla klientów z sektorów IT, FMCG oraz healthcare. Doktor nauk humanistycznych, tytuł jej rozprawy doktorskiej to ,,Metody oceny i pomiaru rezultatów działań public relations stosowane w Polsce”. Wcześniej ukończyła socjologię na Uniwersytecie Gdańskim. Wykłada na studiach podyplomowych PR, prowadzi szkolenia dotyczące mierzenia efektów działań public relations; jej kompetencje trenerskie potwierdza certyfikat Szkoły Trenerów House of Skills. Autorka książek “Badania w public relations”, „Skuteczne social media”, licznych publikacji w mediach branżowych. Trener Akademii PRoto, projektu szkoleniowego PRoto.pl
Główne cele szkolenia:
– Dostarczenie wiedzy na temat content marketingu – planowania i wyboru odpowiednich narzędzi, przykładów najlepszych praktyk
– Zainspirowanie uczestników do zainteresowania się narzędziami content marketingu
– Nabycie praktycznych umiejętności związanych z marketingiem treści – zasad tworzenia tekstów, materiałów graficznych, nagrań audio i wideo
Korzyści to przede wszystkim rozwój umiejętności:
– Tworzenia strategii content marketingu i wyznaczania jej celów
– Budowanie wizerunku organizacji/wizerunku osobistego
– Pisanie tekstów internetowych i tekstów SEO
– Łączenia strategii content marketingu ze strategią firmy
– Ocena materiałów graficznych i materiałów audio/wideo
– Oceny użyteczności (usability) danego materiału
Metody szkoleniowe: filmy, ćwiczenia w parach, ćwiczenia w grupach, dyskusja, prezentacja, studia przypadków.
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Wprowadzenie
– Dlaczego content marketing jest ważny?
– Content marketing a PR – podobieństwa i różnice
– Cele content marketingu
– Zastosowania content marketingu w komunikacji biznesowej
– Tworzenie tekstów do internetu – podstawowe zasady
2. Strategia w działaniach content marketingowych
a. Analiza sytuacji wyjściowej
b. Planowanie działań
– Cele biznesowe i komunikacyjne
– Grupy docelowe i tworzenie person
– Kluczowe przekazy
– Główny koncept
– Księga stylu
– Kalendarz redakcyjny
– Planowana ocena efektów
c. Czym kierować się przy wyborze poszczególnych narzędzi content marketingowych?
3. Najważniejsze narzędzia content marketingu – typy i przykłady skutecznych działań
– Prezentacje
– E-booki
– Infografiki, memy
– Raporty
– Wideo
– Podcasty
– Artykuły na stronie firmowej
– Blog firmowy
– Pozyskiwanie recenzji na blogach
– Publikowanie artykułów w portalach
– Newslettery
– Studia przypadku
– Materiały eksperckie (whitepapers)
– Webinaria/webcasty
– eMagazyny
– Wirtualne konferencje
4. Narzędzia wspierające działania content marketingu
– Tworzenie prezentacji
– Narzędzia do tworzenia infografik
– Narzędzia do tworzenia animacji
– Narzędzia do tworzenia podcastów
– Narzędzia do wysyłki newsletterów
– Narzędzia do wysyłek informacji prasowych
5. Jak zmaksymalizować efekt – promowanie treści content marketingowych
– Jakie treści cieszą się największym zainteresowaniem w social mediach
– Jak budować zaangażowaną społeczność
6. Pomiar i ocena efektów oraz przydatne narzędzia (analityka webowa)
AGENDA SZKOLENIA:
9.00 – 9.30 Zebranie się uczestników i poranna kawa
9.30 – 11.00 Sesja szkoleniowa (I)
11.00 – 11.15 Przerwa kawowa
11.15 – 13.00 Sesja szkoleniowa (II)
13.00 – 13.30 Przerwa obiadowa
13.30 – 15.30 Sesja szkoleniowa (III)
15.30 – 15.45 Przerwa kawowa
15.45 – 17.15 Sesja szkoleniowa (IV)
17.15 – Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnictwa
Szkolenie odbędzie się w siedzibie PRoto przy Ul. Chmielnej 85/87 w Warszawie (budynek Warta Tower).
Koszt udziału (netto): Cena regularna: 1000 zł/ 1 os. Cena dla klientów IMM -30%: 700 zł/ 1 os. Promocja dla grup od 3 osób -20%: 800 zł / 1 os.
Cena zawiera: pakiet materiałów dydaktycznych wraz z notatnikiem i długopisem, certyfikat udziału w szkoleniu, książkę “Media 360 – od analityki do sprzedaży”, lunch, całodniowy dostęp do przerwy kawowej (kawa, herbata, napoje, ciastka owoce).
ZAPISY NA SZKOLENIE -> WYPEŁNIJ FORMULARZ
Osoba do kontaktu w sprawie zapisów: a.zych@proto.pl, 22 378 37 81