Już 24 stycznia 2020 roku w Warszawie odbędzie się trzeci wykład z cyklu spotkań poświęconych komunikacji marketingowej w modzie. Organizatorami wydarzeń są Aliganza Fashion Agency i szkoła wyższa VIAMODA. Tematem trzeciego wykładu będzie budowanie skutecznej strategii obecności marki w sieci. Spotkanie poprowadzą Milena Wójcicka, Digital Communication Manager w Aliganzie, oraz Ignacy Bochiński, Partner KERRIS Group.
Słuchacze poznają tajniki sprawnego projektowania strategii obecności marki online, od researchu konkurencji po automatyzację sprzedaży. Mowa będzie m.in. o tym, co składa się na strategię i jakie dane są potrzebne do jej zbudowania. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostanie case study marki biżuteryjnej, dla której Aliganza i Kerris opracowują taką strategię.
Cykl spotkań skierowany jest do pracowników agencji PR, kreatywnych i reklamowych, do osób, które pracują w branży mody lub lifestyle albo chciałby rozpocząć w nich pracę, planują założyć firmę z obszaru mody i zbudować jej strategię komunikacji lub pracują w pokrewnych branżach i są zainteresowane współpracą z markami modowymi, dlatego chcą zrozumieć ich mechanizmy działania.
Wydarzenie odbędzie się w przestrzeni Mindspace (ul. Koszykowa 61, Warszawa). Liczba miejsc jest ograniczona – obowiązują zapisy. Można ich dokonać na stronie!
PRoto.pl jest patronem wydarzenia. (mb)