Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Jaki będzie PR w 2021 roku? Konferencja online już 27 i 28 sierpnia. już 27 i 28 sierpnia 2020 roku odbędzie się konferencja online „pr 2021. challenge accepted!”, organizowana przez związek firm public relations. wydarzenie będzie składać się z dwóch pięciogodzinnych bloków, w czasie których m.in.: eksperci z agencji zfpr, międzynarodowej organizacji konsultantów komunikacji (icco), mediów i organizacji pozarządowych przedstawią najskuteczniejsze strategie komunikacji i zarządzania reputacją w okresie wychodzenia z pandemii koronawirusa. w programie konferencji znalazły się tematy dotyczące nowego spojrzenia na współczesną komunikację i przemian, jakie musi przejść branża pr, by skutecznie odpowiedzieć na zachodzące zmiany. wydarzenie jest kierowane przede wszystkim do szefów komunikacji, decydentów zatwierdzających strategie i budżety w organizacjach oraz pracowników public relations. konferencję rozpocznie wystąpienie francisa inghama, chief executive icco, który opowie o wyzwaniach czekających specjalistów pr w perspektywie globalnej. wydarzenie uwzględnia także tematy szczególnie istotne z perspektywy społecznej, które zostaną poruszone przez przedstawicieli organizacji pozarządowych. wawrzyniec smoczyński (fundacja nowej wspólnoty) przedstawi obraz wspólnoty obywatelskiej w polsce po lockdownie i wyborach. jan jakub wygnański (fundacja stocznia) oceni, czy firmy i korporacje zdały egzamin z epidemii i jaki rachunek wystawią im konsumenci. z kolei jowita michalska (digital university) omówi metatrendy technologiczne, które będą dominować w społeczeństwie i biznesie w nowej dekadzie. więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na stronie. udział w konferencji online jest bezpłatny, wymagana jest jednak rejestracja. proto.pl jest patronem medialnym konferencji. (mb).
Już 27 i 28 sierpnia 2020 roku odbędzie się konferencja online „PR 2021. Challenge accepted!”, organizowana przez Związek Firm Public Relations. Wydarzenie będzie składać się z dwóch pięciogodzinnych bloków, w czasie których m.in.: eksperci z agencji ZFPR, Międzynarodowej Organizacji Konsultantów Komunikacji (ICCO), mediów i organizacji pozarządowych przedstawią najskuteczniejsze strategie komunikacji i zarządzania reputacją w okresie wychodzenia z pandemii koronawirusa.
W programie konferencji znalazły się tematy dotyczące nowego spojrzenia na współczesną komunikację i przemian, jakie musi przejść branża PR, by skutecznie odpowiedzieć na zachodzące zmiany. Wydarzenie jest kierowane przede wszystkim do szefów komunikacji, decydentów zatwierdzających strategie i budżety w organizacjach oraz pracowników public relations.
Konferencję rozpocznie wystąpienie Francisa Inghama, Chief Executive ICCO, który opowie o wyzwaniach czekających specjalistów PR w perspektywie globalnej.
Wydarzenie uwzględnia także tematy szczególnie istotne z perspektywy społecznej, które zostaną poruszone przez przedstawicieli organizacji pozarządowych. Wawrzyniec Smoczyński (Fundacja Nowej Wspólnoty) przedstawi obraz wspólnoty obywatelskiej w Polsce po lockdownie i wyborach. Jan Jakub Wygnański (Fundacja Stocznia) oceni, czy firmy i korporacje zdały egzamin z epidemii i jaki rachunek wystawią im konsumenci. Z kolei Jowita Michalska (Digital University) omówi metatrendy technologiczne, które będą dominować w społeczeństwie i biznesie w nowej dekadzie.
Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na stronie. Udział w konferencji online jest bezpłatny, wymagana jest jednak rejestracja.
PRoto.pl jest patronem medialnym konferencji. (mb)