Jan Hol poprowadzi wykład na temat trendów i zmian, jakie w najbliższych latach czekają szefów komunikacji w zakresie zarządzania komunikacją marketingową w organizacjach. To już kolejny, trzeci gość specjalny, który wystąpi 25 listopada na tegorocznej edycji PR FORUM.
Jan Hol od prawie 17 lat pracuje w korporacjach na stanowiskach związanych z komunikacją i marketingiem. Obecnie jest wiceprezesem koncernu Océ odpowiedzialnym za marketing i komunikację korporacyjną na całym świecie. Swoją karierę związał z branżą business solutions, w której pracuje od ponad 15 lat. Wcześniej zarządzał komunikacją w firmie Neon, do której przeszedł z Royal Ahold. Karierę w public relations rozpoczynał jako dyrektor komunikacji wewnętrznej w liniach lotniczych KLM. Dzięki tak szerokiemu doświadczeniu, Jan Hol jest jednym z najbardziej uznanych ekspertów w dziedzinie zarządzania i organizacji pracy działów komunikacji oraz marketingu w międzynarodowych korporacjach.
Jego pasją jest pisanie książek nie tylko związanych z marketingiem i komunikacją, ale również z lotnictwem. Jan Hol jest także członkiem zarządu EACD od momentu założenia stowarzyszenia w listopadzie 2006 roku.
PR FORUM to spotkanie specjalistów branży PR, które co roku porusza najbardziej aktualną problematykę komunikacji na świecie. Na zaproszenie ZFPR i magazynu THINKTANK, tegorocznego współorganizatora imprezy, przyjadą do Polski jedni z najwybitniejszych ekspertów komunikacji na świecie. W tym roku dyskutować będą o stale rosnącej sile mediów społecznościowych, które zdominowały komunikację firm w niemal wszystkich krajach.
Organizatorem konferencji, która odbędzie się 25 listopada 2010 roku w hotelu InterContinental w Warszawie jest Związek Firm Public Relations – najważniejsza organizacja branżowa zrzeszająca 32 wiodące w Polsce agencje PR. Partnerem merytorycznym jest magazyn Think Tank, kierowany do wyższej kadry zarządzającej.
Więcej informacji na temat PR FORUM 2010, program i formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie www.prforum.pl.
PRoto.pl objęło wydarzenie patronatem medialnym. (kk)