Jerzy Hołub, Vice President Marketing and Communications w Mastercard, to kolejna osoba z Polski, która znajdzie się w jury Cannes Lions International Festival of Creativity 2024. Dołączy on do grona jurorów w kategorii Sustainable Development Goals.
Czytaj też: Sebastian Stępak powołany do jury Cannes Lions International Festival of Creativity
Cannes Lions International Festival of Creativity to wydarzenie celebrujące kreatywność i innowacyjność w komunikacji, gdzie nagradzane są najlepsze kampanie, które wyznaczają nowe kierunki i inspirują branżę na całym świecie. Festiwal odbędzie się w dniach 17-21 czerwca 2024 roku.
Jerzy Hołub doświadczenie marketingowe zdobywał, pracując dla marek technologicznych, telekomunikacyjnych i finansowych. Firmy i produkty, którymi zarządzał, były wielokrotnie nagradzane przez branżę, w tym na Cannes Lions, Golden Effie, Webby, Merit, One Show czy Golden Drum.
Hołub otrzymał także tytuł AD Marketera roku 2023 w konkursie Ad/Woman 2023. (ao)