Joanna Marchocka, specjalistka z 8-letnim stażem pracy w branży public relations, objęła stanowisko PR Managera w agencji dotPR. Nowa osoba została przyjęta do firmy w związku z rozbudową działu PR oraz dużą ilością nowych projektów.
Joanna Marchocka będzie odpowiadać za obsługę klientów z branży FMCG, handlowej oraz usługowej.
Wcześniej pracowała w agencji adStone jako kierownik projektów z zakresu PR, ePR, social media, gdzie odpowiadała za strategię komunikacji, zarządzanie i realizację działań dla branż: FMCG, handlowej, usługowej, medycznej, zdrowia i urody oraz gastronomicznej. Pracowała m.in. dla takich marek, jak: Międzychód, Staropolanka, Certus, Wielka Pieniawa czy Time Trend.
Wcześniej także w firmach Perfect Harmony i Sport Travel House. Absolwentka Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu. (red)