Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Joanna Piczuła dołącza do K+ Group. w maju 2023 roku joanna piczuła dołączyła do zespołu k+ group. objęła nowo utworzone stanowisko integrated communications directora. w tej roli piczuła będzie odpowiadać za pozyskiwanie briefów w obszarze komunikacji zintegrowanej i odpowiadanie na nie. jej główne zadania, poza zdobywaniem nowych klientów, to rozwój zintegrowanej oferty grupy oraz kierowanie wybranymi postępowaniami, dbanie o jakość i rentowność w obszarze client service. jak wyjaśnia k+ group, utworzenie funkcji integrated communications directora to „krok w kierunku realizacji jednego z głównych filarów jej nowej strategii biznesowej, jakim jest wzmocnienie i rozbudowa zintegrowanej oferty marketingowej”. czytaj więcej: grupa komunikacja plus to teraz k+group. będzie agencją marketingu zintegrowanego. joanna piczuła z branżą komunikacji marketingowej związana jest od ponad 16 lat. doświadczenie zdobywała w polskich i międzynarodowych agencjach pr-owych i marketingowych. w ostatnich latach liderowała projektom w obszarze marketingu zintegrowanego. przed dołączeniem do k+group pełniła funkcję marketing communication account directora w garden of words group. z agencją była związana przez ponad sześć lat. wcześniej pracowała m.in. w havas pr warsaw. w dotychczasowej karierze realizowała projekty komunikacyjne dla takich marek jak electronic arts, żywiec zdrój, danone, partnerstwo dla zdrowia, electrolux, avon, nc+, nivea, costa coffee, ikea, media markt, bnp paribas, halfprice, rossmann, arla foods czy fundacja orange. (mb).
W maju 2023 roku Joanna Piczuła dołączyła do zespołu K+ Group. Objęła nowo utworzone stanowisko Integrated Communications Directora.
W tej roli Piczuła będzie odpowiadać za pozyskiwanie briefów w obszarze komunikacji zintegrowanej i odpowiadanie na nie. Jej główne zadania, poza zdobywaniem nowych klientów, to rozwój zintegrowanej oferty grupy oraz kierowanie wybranymi postępowaniami, dbanie o jakość i rentowność w obszarze client service.
Jak wyjaśnia K+ Group, utworzenie funkcji Integrated Communications Directora to „krok w kierunku realizacji jednego z głównych filarów jej nowej strategii biznesowej, jakim jest wzmocnienie i rozbudowa zintegrowanej oferty marketingowej”.
Czytaj więcej: Grupa Komunikacja Plus to teraz K+Group. Będzie agencją marketingu zintegrowanego
Joanna Piczuła z branżą komunikacji marketingowej związana jest od ponad 16 lat. Doświadczenie zdobywała w polskich i międzynarodowych agencjach PR-owych i marketingowych. W ostatnich latach liderowała projektom w obszarze marketingu zintegrowanego. Przed dołączeniem do K+Group pełniła funkcję Marketing Communication Account Directora w Garden of Words Group. Z agencją była związana przez ponad sześć lat. Wcześniej pracowała m.in. w Havas PR Warsaw.
W dotychczasowej karierze realizowała projekty komunikacyjne dla takich marek jak Electronic Arts, Żywiec Zdrój, Danone, Partnerstwo dla Zdrowia, Electrolux, Avon, nc+, Nivea, Costa Coffee, IKEA, Media Markt, BNP Paribas, HalfPrice, Rossmann, Arla Foods czy Fundacja Orange. (mb)