Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Jurek Owsiak będzie gościem specjalnym Golden Marketing Conference. już 14 i 15 września 2020 roku odbędzie się ósma edycja golden marketing conference. gościem specjalnym wydarzenia będzie dziennikarz radiowy i telewizyjny, twórca najbardziej rozpoznawalnej marki w polsce – wielkiej orkiestry świątecznej pomocy oraz pol’and’rock festival – jerzy owsiak. wygłosi prelekcję pt. „budowanie wizerunku marki oraz team building na podstawie wielkiej orkiestry świątecznej pomocy oraz festiwalu pol’and’rock”. czytaj także: wywiad z jurkiem owsiakiem. owsiak swój sukces zawdzięcza ludziom, których skupia wokół siebie, niezależnie od ich wieku czy poglądów, z którymi konsekwentnie buduje wizerunek stworzonych przez siebie marek – tłumaczą organizatorzy. jego wystąpienie poświęcone będzie efektywnemu budowaniu tak dużych przedsięwzięć oraz ich realizowaniu. szef fundacji wośp podzieli się swoimi doświadczeniami, przełamując stereotypowe myślenie i motywując do działania. golden marketing conference to dwudniowe wydarzenie skierowane do członków zarządu, dyrektorów marketingu, osób decyzyjnych w zakresie strategii rozwoju marki, specjalistów ds. public relations oraz przedsiębiorców. celem konferencji jest przekazanie jak najwięcej merytorycznej treści, informacji o trendach i przygotowanie rynku marketingowego na nadchodzące zmiany. formuła konferencji zakłada długie prelekcje oraz wyjątkowy dobór prelegentów – ekspertów i dyrektorów marketingu największych międzynarodowych marek. 14 i 15 września w poznaniu odbędzie się ósma edycja wydarzenia, na której prelegenci przedstawią trendy dotyczące social mediów (facebook, linkedin, youtube), google ads, działalności csr, e-commerce czy omnichannel. na scenie wystąpią m.in.: katarzyna turowski paliwoda, head of business, cee facebook; angelika jeżewska, brand manager, lenovo polska; tomasz bąk, dyrektor marketingu, citi handlowy; piotr bucki; łukasz jakóbiak; tomasz manikowski oraz karolina pietz drapińska, dyrektor marketingu i pr, komputronik. szczegółowe informacje oraz bilety dostępne są na stronie. proto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (mb).
Już 14 i 15 września 2020 roku odbędzie się ósma edycja Golden Marketing Conference. Gościem specjalnym wydarzenia będzie dziennikarz radiowy i telewizyjny, twórca najbardziej rozpoznawalnej marki w Polsce – Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz Pol’and’Rock Festival – Jerzy Owsiak. Wygłosi prelekcję pt. „Budowanie wizerunku marki oraz team building na podstawie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz Festiwalu Pol’and’Rock”.
Czytaj także: Wywiad z Jurkiem Owsiakiem
Owsiak swój sukces zawdzięcza ludziom, których skupia wokół siebie, niezależnie od ich wieku czy poglądów, z którymi konsekwentnie buduje wizerunek stworzonych przez siebie marek – tłumaczą organizatorzy. Jego wystąpienie poświęcone będzie efektywnemu budowaniu tak dużych przedsięwzięć oraz ich realizowaniu. Szef Fundacji WOŚP podzieli się swoimi doświadczeniami, przełamując stereotypowe myślenie i motywując do działania.
Golden Marketing Conference to dwudniowe wydarzenie skierowane do członków zarządu, dyrektorów marketingu, osób decyzyjnych w zakresie strategii rozwoju marki, specjalistów ds. public relations oraz przedsiębiorców. Celem konferencji jest przekazanie jak najwięcej merytorycznej treści, informacji o trendach i przygotowanie rynku marketingowego na nadchodzące zmiany.
Formuła konferencji zakłada długie prelekcje oraz wyjątkowy dobór prelegentów – ekspertów i dyrektorów marketingu największych międzynarodowych marek.
14 i 15 września w Poznaniu odbędzie się ósma edycja wydarzenia, na której prelegenci przedstawią trendy dotyczące social mediów (Facebook, LinkedIn, YouTube), Google Ads, działalności CSR, e-commerce czy omnichannel.
Na scenie wystąpią m.in.: Katarzyna Turowski Paliwoda, Head of Business, CEE Facebook; Angelika Jeżewska, Brand Manager, Lenovo Polska; Tomasz Bąk, dyrektor marketingu, Citi Handlowy; Piotr Bucki; Łukasz Jakóbiak; Tomasz Manikowski oraz Karolina Pietz Drapińska, dyrektor marketingu i PR, Komputronik.
Szczegółowe informacje oraz bilety dostępne są na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (mb)