sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościJurek Owsiak będzie gościem specjalnym Golden Marketing Conference

Jurek Owsiak będzie gościem specjalnym Golden Marketing Conference

Już 14 i 15 września 2020 roku odbędzie się ósma edycja Golden Marketing Conference. Gościem specjalnym wydarzenia będzie dziennikarz radiowy i telewizyjny, twórca najbardziej rozpoznawalnej marki w Polsce – Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz Pol’and’Rock Festival – Jerzy Owsiak. Wygłosi prelekcję pt. „Budowanie wizerunku marki oraz team building na podstawie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz Festiwalu Pol’and’Rock”.

Czytaj także: Wywiad z Jurkiem Owsiakiem

Owsiak swój sukces zawdzięcza ludziom, których skupia wokół siebie, niezależnie od ich wieku czy poglądów, z którymi konsekwentnie buduje wizerunek stworzonych przez siebie marek – tłumaczą organizatorzy. Jego wystąpienie poświęcone będzie efektywnemu budowaniu tak dużych przedsięwzięć oraz ich realizowaniu. Szef Fundacji WOŚP podzieli się swoimi doświadczeniami, przełamując stereotypowe myślenie i motywując do działania.

Golden Marketing Conference to dwudniowe wydarzenie skierowane do członków zarządu, dyrektorów marketingu, osób decyzyjnych w zakresie strategii rozwoju marki, specjalistów ds. public relations oraz przedsiębiorców. Celem konferencji jest przekazanie jak najwięcej merytorycznej treści, informacji o trendach i przygotowanie rynku marketingowego na nadchodzące zmiany.

Formuła konferencji zakłada długie prelekcje oraz wyjątkowy dobór prelegentów – ekspertów i dyrektorów marketingu największych międzynarodowych marek.

14 i 15 września w Poznaniu odbędzie się ósma edycja wydarzenia, na której prelegenci przedstawią trendy dotyczące social mediów (Facebook, LinkedIn, YouTube), Google Ads, działalności CSR, e-commerce czy omnichannel.

Na scenie wystąpią m.in.: Katarzyna Turowski Paliwoda, Head of Business, CEE Facebook; Angelika Jeżewska, Brand Manager, Lenovo Polska; Tomasz Bąk, dyrektor marketingu, Citi Handlowy; Piotr Bucki; Łukasz Jakóbiak; Tomasz Manikowski oraz Karolina Pietz Drapińska, dyrektor marketingu i PR, Komputronik.

Szczegółowe informacje oraz bilety dostępne są na stronie.

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj