sobota, 16 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościWydarzeniaJak AI wpływa na branżę reklamową? Już 20 czerwca IAB HowTo o...

Jak AI wpływa na branżę reklamową? Już 20 czerwca IAB HowTo o sztucznej inteligencji

Zbliża się kolejna konferencja IAB Polska z cyklu IAB HowTo. Już 20 czerwca 2024 roku odbędzie się wydarzenie „AI Practical Approach”, poświęcone sztucznej inteligencji!

Konferencja będzie dotyczyć najnowszych trendów, wymiany wiedzy praktyków, ciekawych case studies, a także aktualnej sytuacji prawnej oraz wpływów AI na branżą reklamową.

Wydarzenie skierowane jest do wszystkich, którzy chcą uzyskać aktualną wiedzę na temat sztucznej inteligencji, w szczególności do Media Plannerów, Managerów i Brand Managerów, Content Managerów, PR Managerów, Product Managerów i grafików, a także osób zarządzających (CMO, Digital Directorów, Account Managerów).

W programie zaplanowano następujące wystąpienia:

• Od A do AI – kompleksowe wdrożenie sztucznej inteligencji w organizacji na przykładzie Publicis Groupe.

Daniel Adamus, Senior Digital Strategy & Innovations Manager, Spark Foundry

• Przykłady wdrożenia AI w produktach reklamowych w Polsce – przegląd dostępnych narzędzi.

Andrzej Goleta, VP & CPO Europe, Hybrid.ai, Grzegorz Marczak, Sales Director Europe, Hybrid.ai

• Artificial Intelligence Practical Approach, czyli dane własne, a zarządzenie sztuczne.

Jakub Szczygieł, Marketing Automation Manager, SalesTube

• Internal Prompts, czyli jak wytyczne marketingu i PRu psują nam AI.

Andrzej Hoppe, VP of Engineering, CosmoseAI, dr Anna Gumkowska, prowadząca konferencję, szefowa Grupy Roboczej AI IAB Polska

• Utwór czy potwór? Rezultaty generowane przez AI a prawa autorskie.

Dominik Gabor, Associate, Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy, Marcin Ręgorowicz, Radca prawny i Managing Associate, Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy

• Czego nauczyłem się, pisząc ponad 700 promptów?

Adrian Kaczkowski, Marketing Automation Specialist, SalesTube, Jacek Karaś, Creative Lead, Labcon

• Fundamenty sukcesu. Jak zbudować własne narzędzia w oparciu o AI? Chatboty, autorespondery itd.

Paweł Szczyrek, Marketing Manager, Team Leader, Ideo Force

• Hej, Chat GPT! Stwórz kampanię na ekrany reklamowe – czyli o tym, jak AI zmienia Digital OOH.

Damian Rezner, Dyrektor ds. operacyjnych/Członek Zarządu, Screen Network, Aleksandra Strzelecka, Manager ds. komunikacji, Screen Network

• Jak marketerzy korzystają z AI już teraz i jak im to pomaga w pracy z GenAI?

Patrycja Herbowska-Tytro, Head of Analytics, Kantar Polska

• Biznes gotowy na AI, czy AI gotowe na biznes – bezpieczeństwo danych w AI.

Artur Kuliński, NTO Cyber Security, Google Cloud

• Optymalizacja feedów produktowych za pomocą FeedGen AI.

Radosław Putkiewicz, Senior SEM Specialist, SalesTube

• Praktyczne zastosowanie modeli AI w pracy projektowej w obszarze Digital Marketingu.

Paweł Jerzmanowski, Senior AI Engineer, Bluerank/Full Stack Experts, Piotr Kowalczyk, Operations Manager, Bluerank/Full Stack Experts, Piotr Skulimowski, Senior Software Engineer, Bluerank/Full Stack Experts

• Kiedy warto inwestować w tworzenie rozwiązania AI. Jakich i gdzie miar sukcesu oczekiwać, aby uzasadnić inwestycję w AI?

Rafał Wiewiórski, Niezależny Ekspert Data Driven Marketingu

Zbliżające się wydarzenie po raz pierwszy w historii IAB HowTo zostanie połączone z warsztatami online poświęconymi praktycznym zastosowaniom najnowszych rozwiązań sztucznej inteligencji w pracy marketera.

Spotkanie odbędzie się 20 czerwca 2024 roku w Warszawie (Multikino Złote Tarasy, ul. Złota 59).   

Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie. Zapisy na warsztaty prowadzone są oddzielnie.

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj