.

 

Jak AI wpływa na branżę reklamową? Już 20 czerwca IAB HowTo o sztucznej inteligencji

dodano: 
12.06.2024
komentarzy: 
0

Zbliża się kolejna konferencja IAB Polska z cyklu IAB HowTo. Już 20 czerwca 2024 roku odbędzie się wydarzenie „AI Practical Approach”, poświęcone sztucznej inteligencji!

Konferencja będzie dotyczyć najnowszych trendów, wymiany wiedzy praktyków, ciekawych case studies, a także aktualnej sytuacji prawnej oraz wpływów AI na branżą reklamową.

Wydarzenie skierowane jest do wszystkich, którzy chcą uzyskać aktualną wiedzę na temat sztucznej inteligencji, w szczególności do Media Plannerów, Managerów i Brand Managerów, Content Managerów, PR Managerów, Product Managerów i grafików, a także osób zarządzających (CMO, Digital Directorów, Account Managerów).

W programie zaplanowano następujące wystąpienia:

• Od A do AI – kompleksowe wdrożenie sztucznej inteligencji w organizacji na przykładzie Publicis Groupe.

Daniel Adamus, Senior Digital Strategy & Innovations Manager, Spark Foundry

• Przykłady wdrożenia AI w produktach reklamowych w Polsce – przegląd dostępnych narzędzi.

Andrzej Goleta, VP & CPO Europe, Hybrid.ai, Grzegorz Marczak, Sales Director Europe, Hybrid.ai

• Artificial Intelligence Practical Approach, czyli dane własne, a zarządzenie sztuczne.

Jakub Szczygieł, Marketing Automation Manager, SalesTube

• Internal Prompts, czyli jak wytyczne marketingu i PRu psują nam AI.

Andrzej Hoppe, VP of Engineering, CosmoseAI, dr Anna Gumkowska, prowadząca konferencję, szefowa Grupy Roboczej AI IAB Polska

• Utwór czy potwór? Rezultaty generowane przez AI a prawa autorskie.

Dominik Gabor, Associate, Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy, Marcin Ręgorowicz, Radca prawny i Managing Associate, Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy

• Czego nauczyłem się, pisząc ponad 700 promptów?

Adrian Kaczkowski, Marketing Automation Specialist, SalesTube, Jacek Karaś, Creative Lead, Labcon

• Fundamenty sukcesu. Jak zbudować własne narzędzia w oparciu o AI? Chatboty, autorespondery itd.

Paweł Szczyrek, Marketing Manager, Team Leader, Ideo Force

• Hej, Chat GPT! Stwórz kampanię na ekrany reklamowe – czyli o tym, jak AI zmienia Digital OOH.

Damian Rezner, Dyrektor ds. operacyjnych/Członek Zarządu, Screen Network, Aleksandra Strzelecka, Manager ds. komunikacji, Screen Network

• Jak marketerzy korzystają z AI już teraz i jak im to pomaga w pracy z GenAI?

Patrycja Herbowska-Tytro, Head of Analytics, Kantar Polska

• Biznes gotowy na AI, czy AI gotowe na biznes – bezpieczeństwo danych w AI.

Artur Kuliński, NTO Cyber Security, Google Cloud

• Optymalizacja feedów produktowych za pomocą FeedGen AI.

Radosław Putkiewicz, Senior SEM Specialist, SalesTube

• Praktyczne zastosowanie modeli AI w pracy projektowej w obszarze Digital Marketingu.

Paweł Jerzmanowski, Senior AI Engineer, Bluerank/Full Stack Experts, Piotr Kowalczyk, Operations Manager, Bluerank/Full Stack Experts, Piotr Skulimowski, Senior Software Engineer, Bluerank/Full Stack Experts

• Kiedy warto inwestować w tworzenie rozwiązania AI. Jakich i gdzie miar sukcesu oczekiwać, aby uzasadnić inwestycję w AI?

Rafał Wiewiórski, Niezależny Ekspert Data Driven Marketingu

Zbliżające się wydarzenie po raz pierwszy w historii IAB HowTo zostanie połączone z warsztatami online poświęconymi praktycznym zastosowaniom najnowszych rozwiązań sztucznej inteligencji w pracy marketera.

Spotkanie odbędzie się 20 czerwca 2024 roku w Warszawie (Multikino Złote Tarasy, ul. Złota 59).   

Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie. Zapisy na warsztaty prowadzone są oddzielnie.

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin