Zbliża się kolejna konferencja IAB Polska z cyklu IAB HowTo. Już 20 czerwca 2024 roku odbędzie się wydarzenie „AI Practical Approach”, poświęcone sztucznej inteligencji!
Konferencja będzie dotyczyć najnowszych trendów, wymiany wiedzy praktyków, ciekawych case studies, a także aktualnej sytuacji prawnej oraz wpływów AI na branżą reklamową.
Wydarzenie skierowane jest do wszystkich, którzy chcą uzyskać aktualną wiedzę na temat sztucznej inteligencji, w szczególności do Media Plannerów, Managerów i Brand Managerów, Content Managerów, PR Managerów, Product Managerów i grafików, a także osób zarządzających (CMO, Digital Directorów, Account Managerów).
W programie zaplanowano następujące wystąpienia:
• Od A do AI – kompleksowe wdrożenie sztucznej inteligencji w organizacji na przykładzie Publicis Groupe.
Daniel Adamus, Senior Digital Strategy & Innovations Manager, Spark Foundry
• Przykłady wdrożenia AI w produktach reklamowych w Polsce – przegląd dostępnych narzędzi.
Andrzej Goleta, VP & CPO Europe, Hybrid.ai, Grzegorz Marczak, Sales Director Europe, Hybrid.ai
• Artificial Intelligence Practical Approach, czyli dane własne, a zarządzenie sztuczne.
Jakub Szczygieł, Marketing Automation Manager, SalesTube
• Internal Prompts, czyli jak wytyczne marketingu i PRu psują nam AI.
Andrzej Hoppe, VP of Engineering, CosmoseAI, dr Anna Gumkowska, prowadząca konferencję, szefowa Grupy Roboczej AI IAB Polska
• Utwór czy potwór? Rezultaty generowane przez AI a prawa autorskie.
Dominik Gabor, Associate, Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy, Marcin Ręgorowicz, Radca prawny i Managing Associate, Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
• Czego nauczyłem się, pisząc ponad 700 promptów?
Adrian Kaczkowski, Marketing Automation Specialist, SalesTube, Jacek Karaś, Creative Lead, Labcon
• Fundamenty sukcesu. Jak zbudować własne narzędzia w oparciu o AI? Chatboty, autorespondery itd.
Paweł Szczyrek, Marketing Manager, Team Leader, Ideo Force
• Hej, Chat GPT! Stwórz kampanię na ekrany reklamowe – czyli o tym, jak AI zmienia Digital OOH.
Damian Rezner, Dyrektor ds. operacyjnych/Członek Zarządu, Screen Network, Aleksandra Strzelecka, Manager ds. komunikacji, Screen Network
• Jak marketerzy korzystają z AI już teraz i jak im to pomaga w pracy z GenAI?
Patrycja Herbowska-Tytro, Head of Analytics, Kantar Polska
• Biznes gotowy na AI, czy AI gotowe na biznes – bezpieczeństwo danych w AI.
Artur Kuliński, NTO Cyber Security, Google Cloud
• Optymalizacja feedów produktowych za pomocą FeedGen AI.
Radosław Putkiewicz, Senior SEM Specialist, SalesTube
• Praktyczne zastosowanie modeli AI w pracy projektowej w obszarze Digital Marketingu.
Paweł Jerzmanowski, Senior AI Engineer, Bluerank/Full Stack Experts, Piotr Kowalczyk, Operations Manager, Bluerank/Full Stack Experts, Piotr Skulimowski, Senior Software Engineer, Bluerank/Full Stack Experts
• Kiedy warto inwestować w tworzenie rozwiązania AI. Jakich i gdzie miar sukcesu oczekiwać, aby uzasadnić inwestycję w AI?
Rafał Wiewiórski, Niezależny Ekspert Data Driven Marketingu
Zbliżające się wydarzenie po raz pierwszy w historii IAB HowTo zostanie połączone z warsztatami online poświęconymi praktycznym zastosowaniom najnowszych rozwiązań sztucznej inteligencji w pracy marketera.
Spotkanie odbędzie się 20 czerwca 2024 roku w Warszawie (Multikino Złote Tarasy, ul. Złota 59).
Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie. Zapisy na warsztaty prowadzone są oddzielnie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.