Już 3 grudnia 2019 roku w ośmiu kinach sieci Multikino zaprezentowane zostaną najbardziej emocjonujące reklamy, nagrodzone na prestiżowym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności w Cannes.
Tego samego dnia obędzie się także 9. konferencja Imagination Day, podczas której przedstawione zostaną kampanie reklamowe nagrodzone w prestiżowych konkursach, a reprezentujący branżę kreatywną eksperci z całego świata podzielą się swoimi inspiracjami i doświadczeniem.
Organizatorem wydarzenia jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Pokaz Cannes Lions 2019 to dwugodzinny seans, który jest niepowtarzalną okazją, aby zobaczyć reklamy docenione na tegorocznym Festiwalu Kreatywności w Cannes. Przedstawione zostaną światowej klasy animacje, produkcje z niesamowitymi efektami specjalnymi, przypominające nieraz etiudy filmowe. Podczas pokazu będzie można również zobaczyć dwie polskie, nagrodzone w tym roku kampanie.
Pokaz odbędzie się 3 grudnia o godzinie 19:30 jednocześnie w siedmiu miastach w Polsce: w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i we Wrocławiu. Bilety dostępne są w kasach biletowych lub online na stronie Multikina.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (mb)