Zbliża się tegoroczna konferencja Marketing w Kulturze. Komunikacja – Trendy – Praktyka, organizowana przez Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku. Konferencja odbędzie się już 28 i 29 września. W tym roku wydarzenie przeniesiono do online’u – z uwagi na pandemię COVID-19. Trwa dodatkowa rejestracja dla osób, które nie zakupiły biletów w pierwszej turze.
W ramach konferencji online przewidziano realizację w studio z prelegentami, streaming na żywo, moderowane chaty oraz szkolenia online.
Organizatorzy informują, że w ramach tegorocznej edycji każdy z uczestników, który dokonał rejestracji w trakcie pierwszego naboru (zakończonego 6 marca 2020), otrzyma pocztą specjalny pakiet „#MwK2020 – uczestnicz online”. Co więcej, każdy z uczestników MwK2020 będzie też mógł wziąć udział w dodatkowym szkoleniu online z Google Ads. Organizatorzy podają także, że każdy z uczestników wersji online otrzyma indywidualny login do platformy, na której odbędzie się konferencja. Później zapis wystąpień będzie tam dostępny będzie przez sześć miesięcy.
Elementem konferencji pozostaje Konkurs Case Studies. Prezentacje włączone zostaną w program główny konferencji. Jurorzy będą obradować zdalnie, a prezentacje konkursowych kampanii odbędą się online, za pomocą łączenia na platformie konferencyjnej.
Na platformie online założone zostaną kanały tematyczne i chaty, w których będą możliwe dyskusje pisemne i w formie wideo. Każdy z kanałów będzie miał swojego moderatora.
Rejestracja dla osób, które wcześniej nie zdążyły się zapisać i chcą wziąć udział w #MwK2020_online, trwa do 25 września – można jej dokonać na stronie.
W programie wydarzenia są takie tematy, jak wprowadzanie strategii rozwoju digital w instytucji kultury, wykorzystanie social mediów, strategiczne partnerstwa dla wydarzeń kulturalnych, wystąpienia publiczne, budowanie marki osobistej czy prawo w kulturze. Z pełnym programem konferencji można zapoznać się tutaj.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (mb)