Czwarta edycja konferencji EB Show będzie miała miejsce 16-17 listopada 2023 roku. Organizowane przez HRM Institute wydarzenie odbędzie się w formie online.
Podczas konferencji będą odtwarzane wystąpienia prelegentów, którzy podzielą się ekspercką wiedzą na temat employer brandingu i marketingu. W ramach spotkania przewidziane są również konsultacje z ekspertami na czacie i uczestnictwo w sesjach networkingowach.
W ramach programu konferencji są zaplanowane wystąpienia:
• Anny Macnar o dostosowaniu employer brandingu do zmieniających się oczekiwań pracowników
• Anny Mikulskiej i Adriana Juchimiuka, którzy opowiedzą o budowaniu strategii employer brandingu
• Edyty Sander, która poruszy sposób komunikacji propozycji wartości dla pracowników
• Mai Gojtowskiej o onboardingu i offboardingu
• Uli Zając-Pałdyny, która wyjaśni jak stworzyć pozytywne doświadczenie rekrutacyjne i zbudować silny wizerunek
• Macieja Radziemskiego o innowacyjnej strategii employer brandingu
• Darii Siwki o roli lidera w employer brandingu
• Adama Wąsika, który wskaże jak mierzyć efektywność employer brandingu
Prezentacje będzie można obejrzeć ponownie w przeciągu następnych trzech miesięcy.
Bilety można zakupić na stronie. Czyletnikom PRoto.pl przysługuje kod rabatowy na 10 proc. zniżki: PRoto_10.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (af)