17. edycja organizowanego przez Puls Biznesu Kongresu Public Relations i Komunikacji odbędzie się 12 i 13 października 2021 roku w Warszawie.
Wydarzenie skierowane jest do PR-owców, którzy chcą dowiedzieć się, jak dostosować strategię PR-ową marki do świata po pandemii.
„Otaczający nas świat się zmienił i postawił przed PR-owcami nieoczekiwane wyzwania. Nowe strategie komunikacyjne, spójna komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna, wielokanałowość komunikacji, wykorzystanie sztucznej inteligencji w działaniach PR-owych, zbudowanie dobrych relacji z dziennikarzami, walka z fake newsami i przygotowanie na potencjalny kryzys – to główne zadania dla PR-owców na nadchodzący czas” – wskazują organizatorzy wydarzenia. Właśnie o tym będzie mowa podczas kongresu.
Uczestnicy poznają kampanie PR z 2021 roku, którymi warto się zainspirować, nauczą się działać efektownie, efektywnie, a także zgodnie z prawem, sprawdzą, jak prowadzić autentyczną, transparentną i spójną komunikację, nauczą się wykorzystywać możliwości, które daje internetowa społeczność, ale też unikać zagrożeń, które niesie, a także – przekonają się, czy plan kryzysowy to „nice to” czy „must have”.
Podczas kongresu odbędą się prelekcje, prezentacje case studies, a także panele dyskusyjne. Wśród prelegentów znajdą się przedstawiciele m.in. Medicover, Grupy Kapitałowj RAFAKO, Polskiej Grupy Farmaceutycznej, Krajowej Izby Rozliczeniowej, Fortum, Credit Suisse (Poland), Grupy Amica, PEPCO czy Orange Polska.
Więcej informacji można znaleźć na stronie. Tam też odbywa się rejestracja.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.