poniedziałek, 18 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościJuż za chwilę II Forum Marki Miejsca SPECIFICA

Już za chwilę II Forum Marki Miejsca SPECIFICA

Już 7 października 2021 roku odbędzie się druga edycja Forum Marki Miejsca SPECIFICA, poświęconego marketingowi terytorialnemu.

Specifica to konferencja, której celem jest tworzenie przestrzeni do dyskusji i wymiany doświadczeń na temat szeroko rozumianej marki miejsca. Wydarzenie powstało z myślą o przedstawicielach samorządów terytorialnych, instytucji kultury, organizacji turystycznych i innych przedstawicielach przemysłu czasu wolnego.

W tegorocznej edycji konferencji mowa będzie przede wszystkim o nowych trendach, które zdominowały zachowania polskich turystów podczas pandemii, planach władz Krakowa dotyczących prowadzenia bardziej niż dotychczas zrównoważonej turystyki na terenie miasta czy dobrych praktykach, w tym np. programie lojalnościowym uruchomionym w obecnym sezonie w województwie śląskim. Prelegenci będą szukać odpowiedzi na pytania, jak będzie wyglądał rynek turystyczny po pandemii, jakie produkty, kompetencje i sposoby komunikacji zyskają na znaczeniu, a jakie przejdą do lamusa.

Na uczestników SPECIFICI czekają prelekcje i dyskusje w ramach trzech sesji tematycznych:

1. „Turystyka w nowej rzeczywistości”

Czas wolny po pandemii – co się zmieniło? – Tomasz Dulinicz (Smartscope)

Polityka zrównoważonej turystyki Krakowa – Bartłomiej Walas (Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii)

Promocyjne LATO 2021 w Śląskiem. Jak efektywnie wspierać regionalną turystykę w pandemii? – Agnieszka Sikorska (Śląska Organizacja Turystyczna)

Dyskusja – prelegenci sesji I, Małgorzata Wilk-Grzywna (Forum Regionalnych Organizacji Turystycznych), Adam Mikołajczyk (BestPlace)

2. „Dobre praktyki w marketingu miejsc”

Prezentacja dobrych praktyk z ostatniego roku – Piotr Pancer (Suski Ośrodek Kultury)

Prezentacja dobrych praktyk z ostatniego roku – Urząd Miasta Kielce

3. „Teraźniejszość i przyszłość marki terytorialnej”

Jak się zmienia marketing miejsc? – Jarosław Górski, Adam Mikołajczyk (BestPlace), Adam Kałucki (Locativo), Tomasz Stemplewski (Branding Expert)

W programie również premierowa prezentacja ogólnopolskich badań dot. spędzania czasu wolnego po pandemii – co się zmieniło – oraz przykłady dobrych praktyk, prezentowane przez członków społeczności SPECIFICI.

Organizatorami forum są Locativo, Branding Expert, Best Place. Więcej informacji oraz rejestracja na stronie.

Konferencja realizowana będzie online, a udział w niej jest bezpłatny.

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj