sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościK2 z nową dyrektor ds. marketingu i PR

K2 z nową dyrektor ds. marketingu i PR

Od maja 2016 roku stanowisko dyrektor ds. marketingu i PR obejmuje Klaudia Rakowska-Zając. Zastąpiła Martę Krajentę, która z K2 była związana od 2007 roku.

Klaudia Rakowska-Zając będzie odpowiedzialna za komunikację działań agencji oraz dbanie o jej wizerunek na rynku polskim i zagranicznym. Wesprze również działania employer brandingowe i komunikację wewnętrzną K2. Współpracuje ze wszystkimi działami spółki i raportuje bezpośrednio do dyrektora współzarządzającego – Arkadiusza Szulczyńskiego.

Przez ostatni rok w A+E Networks Polska zajmowała się komunikacją nowego kanału telewizyjnego dla kobiet – Lifetime. Z komunikacją jest związana od 12 lat. Doświadczenie zdobywała zarówno w agencjach PR-owych, jak i marketingowych czy eventowych, a także po stronie klienta. Pracowała m.in. dla takich firm jak Hasbro, Discovery Networks, Bacardi Martini, Mastercard, Douglas czy Nestle. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj