Od maja 2016 roku stanowisko dyrektor ds. marketingu i PR obejmuje Klaudia Rakowska-Zając. Zastąpiła Martę Krajentę, która z K2 była związana od 2007 roku.
Klaudia Rakowska-Zając będzie odpowiedzialna za komunikację działań agencji oraz dbanie o jej wizerunek na rynku polskim i zagranicznym. Wesprze również działania employer brandingowe i komunikację wewnętrzną K2. Współpracuje ze wszystkimi działami spółki i raportuje bezpośrednio do dyrektora współzarządzającego – Arkadiusza Szulczyńskiego.
Przez ostatni rok w A+E Networks Polska zajmowała się komunikacją nowego kanału telewizyjnego dla kobiet – Lifetime. Z komunikacją jest związana od 12 lat. Doświadczenie zdobywała zarówno w agencjach PR-owych, jak i marketingowych czy eventowych, a także po stronie klienta. Pracowała m.in. dla takich firm jak Hasbro, Discovery Networks, Bacardi Martini, Mastercard, Douglas czy Nestle. (mb)