Kamil Bolek od 1 sierpnia 2017 roku będzie pracował w LifeTube jako dyrektor marketingu. Na nowo utworzonym stanowisku będzie zarządzał zespołem odpowiedzialnym za marketing i PR. Będzie odpowiedzialny za komunikację B2B oraz strategiczne wsparcie działań sprzedażowych firmy.
Dzięki doświadczeniu z zakresu influencer marketingu Kamil Bolek będzie mógł zająć się też edukacją rynku reklamowego, co zwiększy efektywność i usprawni proces tworzenia kampanii z digital infleuncerami.
Do tej pory Kamil Bolek pracował w indaHash, gdzie pełnił funkcję Head of Communication. Stanowisko to objął we wrześniu 2016 roku. Ostatnio skupiał się na edukacji w zakresie influencer marketingu. Obecnie w indaHash tym obszarem zajmuje się dział Business Development.
Wcześniej, od 2014 roku, Bolek był związany z LifeTube – początkowo jako Strategic Planner, później PR & Brand Manager. W przeszłości pracował także w agencjach Livebrand PR Communications, d*fusion i First PR. (mb)