Dotychczasowy PR&Brand Manager LifeTube objął stanowisko Head of Communication w indaHash i LifeTube. Kamil Bolek ma zbudować zespół odpowiedzialny za komunikację obu marek na rynku polskim (dla LifeTube) oraz wszystkich rynkach indaHash (obecnie Polska, Wielka Brytania i kraje niemieckojęzyczne). Będzie tworzył i wdrażał strategie komunikacji, odpowiadał za media relations, social media i content management oraz zarządzał wizerunkiem marek. Na stanowisku Head of Communication będzie łączył nowe obowiązki z tymi, które w LifeTube realizował dotychczas.
Bolek z branżą związany jest od 2010 roku. Od 2014 roku pracuje w LifeTube – najpierw jako Strategic Planner, dotąd PR&Brand Manager. Doświadczenie zdobywał w agencjach Livebrand PR Communications, D*fusion i First PR. Jako ekspert w zakresie wideo i influencer marketingu jest obecnie prelegentem konferencji branżowych, autorem artykułów eksperckich, trenerem i wykładowcą.
LifeTube to sieć wielokanałowa YouTube zrzeszająca 250 twórców mających w sumie ponad 30 milionów stałych widzów. indaHash jest międzynarodową platformą do automatyzacji współpracy marek z digital influencerami. (mp)