Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Kampania FASOFF rusza z hasłem „Będę Tatą. Nie piję razem z Nią”. 9 września 2023 roku, w światowy dzień fas, czyli alkoholowego zespołu płodowego, rozpoczęła się kampania społeczna fasoff. w tym roku jej hasło brzmi „będę tatą. nie piję razem z nią”. fasoff ma na celu zapobieganie fas, do którego dochodzi na wskutek picia alkoholu przez kobietę w ciąży. z badań z 2022 roku wynika, że w polsce rodzi się co roku ok. 900 dzieci z alkoholowym zespołem płodowym, który wiąże się z uszkodzeniami mózgu, problemami z mówieniem, czytaniem, koncentracją czy wadami serca. zmiany te są nieodwracalne. aby im zapobiec, wystarczy nie pić alkoholu podczas ciąży. organizatorem kampanii jest fundacja dom w łodzi we współpracy z kompanią piwowarską. w tegorocznej edycji organizatorzy postanowili odwołać się do emocji sportowych i kibicowania, w związku z eliminacjami do euro 2024. „uznaliśmy, że to świetny sposób, by pokazać, jak ważna jest rola mężczyzny – przyszłego taty, bo przecież rodzina jest jak drużyna. zachęcamy mężczyzn do wspierania swoich żon i partnerek w ciąży w abstynencji, bo tylko w ten sposób można zapobiec alkoholowemu zespołowi płodowemu” – mówi jolanta bobińska, założycielka i prezeska fundacji dom w łodzi. kampanię promuje spot oraz strona internetowa, a także kampania w mediach społecznościowych, m.in. na facebooku. źródło: youtube/fundacja dom w łodzi. organizatorzy chcą włączyć internautów do akcji, zachęcając ich do publikowania w mediach społecznościowych zdjęcia odwróconego kieliszka z podpisem wyrażającym poparcie kampani fasoff. (zd).
9 września 2023 roku, w Światowy Dzień FAS, czyli Alkoholowego Zespołu Płodowego, rozpoczęła się kampania społeczna FASOFF. W tym roku jej hasło brzmi „Będę Tatą. Nie piję razem z Nią”.
FASOFF ma na celu zapobieganie FAS, do którego dochodzi na wskutek picia alkoholu przez kobietę w ciąży.
Z badań z 2022 roku wynika, że w Polsce rodzi się co roku ok. 900 dzieci z Alkoholowym Zespołem Płodowym, który wiąże się z uszkodzeniami mózgu, problemami z mówieniem, czytaniem, koncentracją czy wadami serca. Zmiany te są nieodwracalne. Aby im zapobiec, wystarczy nie pić alkoholu podczas ciąży.
Organizatorem kampanii jest Fundacja Dom w Łodzi we współpracy z Kompanią Piwowarską.
W tegorocznej edycji organizatorzy postanowili odwołać się do emocji sportowych i kibicowania, w związku z eliminacjami do Euro 2024.
„Uznaliśmy, że to świetny sposób, by pokazać, jak ważna jest rola mężczyzny – przyszłego taty, bo przecież rodzina jest jak drużyna. Zachęcamy mężczyzn do wspierania swoich żon i partnerek w ciąży w abstynencji, bo tylko w ten sposób można zapobiec Alkoholowemu Zespołowi Płodowemu” – mówi Jolanta Bobińska, założycielka i prezeska Fundacji Dom w Łodzi.
Kampanię promuje spot oraz strona internetowa, a także kampania w mediach społecznościowych, m.in. na Facebooku.
Źródło: YouTube/Fundacja Dom w Łodzi
Organizatorzy chcą włączyć internautów do akcji, zachęcając ich do publikowania w mediach społecznościowych zdjęcia odwróconego kieliszka z podpisem wyrażającym poparcie kampani FASOFF. (zd)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Kampania FASOFF rusza z hasłem „Będę Tatą. Nie piję razem z Nią”. 9 września 2023 roku, w światowy dzień fas, czyli alkoholowego zespołu płodowego, rozpoczęła się kampania społeczna fasoff. w tym roku jej hasło brzmi „będę tatą. nie piję razem z nią”. fasoff ma na celu zapobieganie fas, do którego dochodzi na wskutek picia alkoholu przez kobietę w ciąży. z badań z 2022 roku wynika, że w polsce rodzi się co roku ok. 900 dzieci z alkoholowym zespołem płodowym, który wiąże się z uszkodzeniami mózgu, problemami z mówieniem, czytaniem, koncentracją czy wadami serca. zmiany te są nieodwracalne. aby im zapobiec, wystarczy nie pić alkoholu podczas ciąży. organizatorem kampanii jest fundacja dom w łodzi we współpracy z kompanią piwowarską. w tegorocznej edycji organizatorzy postanowili odwołać się do emocji sportowych i kibicowania, w związku z eliminacjami do euro 2024. „uznaliśmy, że to świetny sposób, by pokazać, jak ważna jest rola mężczyzny – przyszłego taty, bo przecież rodzina jest jak drużyna. zachęcamy mężczyzn do wspierania swoich żon i partnerek w ciąży w abstynencji, bo tylko w ten sposób można zapobiec alkoholowemu zespołowi płodowemu” – mówi jolanta bobińska, założycielka i prezeska fundacji dom w łodzi. kampanię promuje spot oraz strona internetowa, a także kampania w mediach społecznościowych, m.in. na facebooku. źródło: youtube/fundacja dom w łodzi. organizatorzy chcą włączyć internautów do akcji, zachęcając ich do publikowania w mediach społecznościowych zdjęcia odwróconego kieliszka z podpisem wyrażającym poparcie kampani fasoff. (zd).