poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościKampania, która pokazuje, jak zmieniałby się nasz wygląd, gdybyśmy stosowali się do...

Kampania, która pokazuje, jak zmieniałby się nasz wygląd, gdybyśmy stosowali się do uwag internetowych trolli

Trenerka personalna i influencerka Chessie King we współpracy z organizacją The Cybersmile Foundation stworzyła kampanię, która ma promować samoakceptację, pokazywać, jaka jest skala internetowego trollingu oraz zwiększać świadomość na temat cyberprzemocy – podaje independent.co.uk.

Kobieta przyznała, że każdego dnia otrzymuje nienawistne komentarze na temat swojego wyglądu. W ramach akcji w odpowiedzi na negatywne opinie internetowych trolli zespół ekspertów ds. tworzenia treści cyfrowych zmieniał jej wizerunek zgodnie z rekomendacjami hejterów – czytamy.

„Z każdym komentarzem King stawała się coraz bardziej zniekształcona, aż w końcu ledwo przypominała człowieka” – opisuje Rachel Hosie z independent.co.uk.

„Gdybyśmy zmieniali nasze ciało dla wszystkich internetowych trolli, bylibyśmy potworami. Niezależnie od tego, czy mamy 23 obserwujących, czy 3 miliony, NIKT z nas nie powinien mieć do czynienia z regularnym hejtem w sieci” – napisała na swoim profilu na Instagramie Chessie King. „#TrollingJestBrzydki, nie Ty” (ang. #TrollingIsUgly, not you) – dodała influencerka.

„Połączyliśmy siły z gwiazdą Instagrama Chessie King, aby promować akceptację i pozytywne myślenie o wizerunku własnego ciała, jednocześnie podnosząc świadomość nadużyć w internecie” – powiedział w rozmowie ze źródłem Dan Raisbeck, współzałożyciel The Cybersmile Foundation. (pp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj