niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościKampania „Nieśmiertelne słowa” zachęca do utrwalenia słów bliskich, którzy odeszli

Kampania „Nieśmiertelne słowa” zachęca do utrwalenia słów bliskich, którzy odeszli

„Nieśmiertelne słowa”, czyli te, które zostawia się po sobie bliskim na zawsze, to główny motyw kampanii stworzonej przez 38Content Communication we współpracy z Puckim Hospicjum pw. św. Ojca Pio. Jej celem jest zachęcenie do utrwalenia słów bliskich osób, które odeszły, a także – nakłonienie do wsparcia hospicjum.

Kampania rozpoczęła się 1 marca 2023 roku i potrwa do końca kwietnia tego roku.

„Na tym świecie pewne są tylko śmierć i podatki oraz słowa, które zostawimy bliskim” – tak brzmi główny przekaz akcji, który jest nawiązaniem do słów Benjamina Franklina. W kampanii podkreślono, że „słowa potrafią mieć wyjątkowy charakter i utkwić w naszej pamięci na długo”, więc „warto móc je uwiecznić lub przekazać najbliższym”. Celem akcji jest również zachęcenie do przekazywania 1,5% podatku na rzecz Puckiego Hospicjum pw. Ojca Pio, które zostało założone przez ks. Jana Kaczkowskiego.

Jednym z elementów kampanii jest spot, stworzony w technice typografii kinetycznej. Jest on wizualnym przedstawieniem historii choroby jednego z podopiecznych Hospicjum, która opowiadana jest z perspektywy jego żony. „Prawdziwa opowieść małżeństwa i słowa wypowiedziane przez bohatera stały się inspiracją do podjęcia tematu nieśmiertelnych słów, które na zawsze pozostają w pamięci” – przekazują autorzy.

Udział w projekcie wziął aktor Piotr Trojan, znany m. in. z roli Patryka Galewskiego w filmie „Johnny”, opowiadającym o postaci ks. Jana Kaczkowskiego.

Stworzono także landing page niesmiertelneslowa.pl, który pozwala wygenerować grafikę z cytatem bliskiego, a następnie udostępnić taki „nieśmiertelnik” w mediach społecznościowych lub wydrukować go.

W ramach kampanii opracowano także „nieśmiertelny font” Hospitium, który stworzony został przez Mateusza Machalskiego – koordynatora w Stowarzyszeniu Twórców Grafiki Użytkowej, który specjalizuje się w projektowaniu identyfikacji wizualnych i krojów pisma.

Kampania obejmuje działania mediowe i komunikację PR. Obecnie prowadzone są działania digitalowe i displayowi, a 10 kwietnia rozpocznie się kampania radiowa. Działania PR obejmują z kolei media relations oraz współpracę z influencerami.

Za kreację i koncepcję strategiczną kampanii odpowiada agencja 38Content Communication. Agencja zajmuje się też pełną obsługą projektu i prowadzeniem komunikacji. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj