Dziś ostatni dzień nadsyłania zgłoszeń do konkursu Kampania Społeczna Roku 2012. Do udziału zapraszamy: organizacje pozarządowe, agencje reklamowe i PR, instytucje rządowe i firmy, a także innych nadawców kampanii społecznych.
Kampanie społeczne można zgłaszać za pośrednictwem strony internetowej konkursu. W ramach konkursu, jury, w skład którego wchodzą specjaliści z dziedziny marketingu, reklamy i public relations, wybiorą najlepsze kampanie w 7 kategoriach:
– Kampanie organizacji pozarządowych
– Kampanie instytucji publicznych
– Kampanie lokalne
– Kampanie o tematyce zdrowotnej
– Kampanie firm i fundacji firm
– Marketing Zaangażowany Społecznie (CRM)
– Akcje zaangażowane społecznie
Konkurs adresowany jest do organizacji pozarządowych, stowarzyszeń, instytucji publicznych, firm, agencji reklamowych i public relations, i osób prywatnych, czyli wszystkich, którzy w 2012 roku zrealizowali kampanię społeczną. Konkurs przewiduje też udział internautów – za pośrednictwem portalu kampaniespoleczne.pl będą mogli głosować na zgłoszenia z kategorii Akcje zaangażowane społecznie.
Partnerem strategicznym konkursu jest Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo, natomiast patronat honorowy objęła małżonka prezydenta RP Pani Anna Komorowska. PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.
Ogłoszenie wyników i podsumowanie odbędzie się podczas uroczystej Gali rozdania nagród 25 kwietnia 2013. Po raz kolejny Gala odbędzie się w TR Warszawa. Więcej szczegółów na temat konkursu można dowiedzieć się na stronie.