Z początkiem 2025 roku Katarzyna Chodacka objęła nowo utworzone stanowisko dyrektorki strategiczno-operacyjnej Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Przejmuje zarządzanie operacyjne w organizacji. Raportuje do Pawła Tyszkiewicza, dyrektora generalnego SAR.
Chodacka została wybrana w otwartym konkursie, który SAR ogłosił w czerwcu 2024 roku.
Katarzyna Chodacka ma ponad 20-letnie doświadczenie w dziedzinie marketingu. Ostatnio, przez ponad 16 lat, była związana z IQ Marketing, gdzie jako dyrektorka zarządzająca odpowiadała za strategię, finanse i relacje biznesowe. Wcześniej tworzyła strategie dla globalnych i lokalnych marek oraz pracowała po stronie klienta w branżach lotniczej, telekomunikacyjnej i wyposażenia wnętrz (w SkyEurope Airlines, Nowy Styl Group, KiM Group).
Obecna struktura SAR jest oparta na menedżerach poszczególnych zespołów:
- Magdalena Spisak, dział statutowy
- Magdalena Tyszkiewicz, dział wiedzy
- Karolina Gąsiorowska, dział administracji i finansów
- Wiola Kowalczyk-Żelek, Effie
- Daniel Kuber, KTR, Innovation, Imagination i Young Creatives
Paweł Tyszkiewicz skupi się na rozwijaniu strategicznych projektów SAR oraz rekrutacji nowych członków. Zarządzał on organizacją przez 20 lat. Jak mówi, w tym czasie „zwiększyła się wielokrotnie liczba projektów w SAR, ponad 20-krotnie zwiększyły się obroty i zatrudnienie”. „Wierzę, że nowa, dostosowana do skali struktura organizacji pozwoli w pełni wykorzystać jej potencjał i będzie jeszcze efektywniej służyć branży komunikacji marketingowej” – podkreśla Paweł Tyszkiewicz. (mb)