Katarzyna Sosińska – wieloletnia PR Managerka marki Longines – na początku 2025 roku ruszyła z działalnością pod własnym nazwiskiem. Opracowała autorskie warsztaty ze strategii PR i wizerunku, świadczy także usługi konsultacyjne.
„Po prawie dwóch dekadach pracy jako PR-owiec dla firm, postanowiłam postawić na siebie. Wraz z doświadczeniem rosła we mnie potrzeba dzielenia się wiedzą. Moim obecnym celem zawodowym jest motywować, inspirować i przekazywać dawkę doświadczenia w pigułce, tak, aby każdy mógł się rozwijać wizerunkowo i biznesowo” – mówi Katarzyna Sosińska.
Opracowane przez nią warsztaty z public relations, wizerunku i strategii prowadzone są indywidualnie dla firm. Jak mówi Sosińska, najczęściej klientem docelowym jest sam właściciel. Sosińska współpracuje także z firmami jako zewnętrzny konsultant ds. PR i wizerunku.
Przez ostatnie dziewięć lat Katarzyna Sosińska była związana ze szwajcarską marką zegarków Longines (Swatch Group) – jako PR Managerka dbała o rozwój tej marki w Polsce. Wcześniej była z kolei PR Managerką sieci jubilerskiej W.KRUK. Odpowiadała wówczas za działania PR dla segmentu biżuterii i zegarków, w tym głównie marki Rolex. W swojej karierze prowadziła także działania PR dla dywizji luksusowej L’Oréal Polska i marek takich jak Yves Saint Laurent, Giorgio Armani, Lancome. Pracę w PR rozpoczęła w agencji public relations, która specjalizowała się w debiutach giełdowych i PR finansowym.
Od 2023 roku prowadzi i rozwija własną markę własną MarzyMiś. Jako jej pomysłodawczyni i współwłaścicielka dba zarówno o kwestie wizerunkowe, jak i działania sprzedażowe i partnerskie.
Jak dodaje, nie wyklucza w przyszłości powrotu do korporacji. „Nie należę do skrajnych poglądowo osób i jestem otwarta na ciekawe wyzwania” – mówi, dodając, że obecny czas wykorzystuje na budowanie marki osobistej i zdobywanie nowego doświadczenia. (mb)