Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Awans w Good One PR. Katarzyna Zawadzka na nowym stanowisku. w sierpniu 2022 roku katarzyna zawadzka awansowała w good one pr na stanowisko senior account executive’a. zawadzka jest członkinią działu komunikacji konsumenckiej, którym kieruje ilona rutkowska (account manager). w nowej roli odpowiada za prowadzenie całościowych działań pr dla bee.pl (sklepu internetowego ze zdrową żywnością i eko asortymentem, należącego do spółki glosel), venome (polskiej marki produktów z zakresu medycyny estetycznej), true men skin care (producenta kosmetyków dla mężczyzn) oraz instant pot (kanadyjskiej marki elektrycznych multicookerów). z agencją katarzyna zawadzka związana jest od lipca 2019 roku. do tej pory pełniła funkcję account executive’a. w branży pr pracuje z kolei od pięciu lat. doświadczenie zdobywała przy działaniach dla takich marek jak centrum medyczne cmp, lajuu, piotr sierpiński hair, brześć, fundacja kultury bez barier czy würth. karierę zaczynała w działach marketingu accor hotels oraz danone. odbyła także praktyki w tvp warszawa. jest absolwentką dziennikarstwa i medioznawstwa ze specjalizacją pr i marketing medialny na uniwersytecie warszawskim oraz komunikacji zintegrowanej na wydziale socjologii collegium civitas. (mb).
W sierpniu 2022 roku Katarzyna Zawadzka awansowała w Good One PR na stanowisko Senior Account Executive’a.
Zawadzka jest członkinią działu komunikacji konsumenckiej, którym kieruje Ilona Rutkowska (Account Manager). W nowej roli odpowiada za prowadzenie całościowych działań PR dla Bee.pl (sklepu internetowego ze zdrową żywnością i eko asortymentem, należącego do spółki Glosel), Venome (polskiej marki produktów z zakresu medycyny estetycznej), True men skin care (producenta kosmetyków dla mężczyzn) oraz Instant Pot (kanadyjskiej marki elektrycznych multicookerów).
Z agencją Katarzyna Zawadzka związana jest od lipca 2019 roku. Do tej pory pełniła funkcję Account Executive’a. W branży PR pracuje z kolei od pięciu lat. Doświadczenie zdobywała przy działaniach dla takich marek jak Centrum Medyczne CMP, Lajuu, Piotr Sierpiński Hair, Brześć, Fundacja Kultury Bez Barier czy Würth. Karierę zaczynała w działach marketingu Accor Hotels oraz Danone. Odbyła także praktyki w TVP Warszawa.
Jest absolwentką dziennikarstwa i medioznawstwa ze specjalizacją PR i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim oraz komunikacji zintegrowanej na Wydziale Socjologii Collegium Civitas. (mb)