Canon Polska, lokalny przedstawiciel globalnego dostawcy technologii i usług z zakresu obrazowania, zdecydował się powierzyć agencji K+PR, należącej do K+Group, kolejne zadania.
Firma współpracuje z K+Group w obszarze brand public relations od stycznia 2021 roku. Dotychczas K+PR odpowiadała za komunikację produktów i rozwiązań przeznaczonych dla konsumentów oraz profesjonalistów, w tym za działania z zakresu media relations, organizację spotkań prasowych i zarządzanie biurem prasowym. Od maja 2023 roku współpraca została poszerzona o działania z zakresu digital i influencer marketingu.
Z ramienia agencji za działania na rzecz klienta odpowiada dział Brand PR, na którego czele stoi Hubert Rączkowski, Head of Brand Practice. Liderem zespołu odpowiedzialnego za działania z zakresu influencer marketingu jest Mateusz Madiuk, PR Consultant.
W maju 2023 roku Canon podjął dodatkowo współpracę z dwoma innymi spółkami z grupy: agencją mediową K+Digital oraz agencją reklamy i brandingu K+Creative, które przygotowały dla firmy wielokanałową kampanię digital. Do zadań zespołu należało opracowanie strategii mediowej, koncepcji komunikacji i materiałów graficznych do kampanii.
Za strategiczny nadzór nad projektem po stronie K+Digital odpowiadają Błażej Soniewicki, CEO, oraz Agnieszka Wyrzykowska, Group Account Director. Z ramienia K+Creative prace koordynują natomiast Katarzyna Koziara, Head of Creative, oraz Zofia Łękawska-Orzechowska, Project Manager.
Strony nie zdradzają więcej informacji na temat zawartej umowy. (ao)