26 i 27 września 2018 roku w Warszawie odbędzie się Kids Products Forum – konferencja poświęcona zagadnieniom związanym z marketingiem i sprzedażą w branży dziecięcej. Wydarzenie skierowane jest do firm, które oferują produkty i usługi dla rodziców i dzieci.
Podczas konferencji wystąpią m.in. Gianluca Migliorisi (Artsana), Marek Czupryna (5 10 15), Maria Deskur (Egmont Polska), Agnieszka Kałduńska (Trefl) czy Otylia Jędrzejczak.
„Rynek produktów oraz usług dla dzieci i rodzin zmienia się bardzo dynamicznie. Trend eko bardzo mocno wpłynął na skład żywności dla dzieci czy też produkcję zabawek i ubranek. Promowanie walorów edukacyjnych wśród najmłodszych i całych rodzin to również pomysł firmy spoza branży. Podczas Kids Products Forum będziemy mówić o ważnych kierunkach rozwoju w branży dziecięcej, nie zabraknie także inspiracji, które pobudzą nie tylko dziecięcą wyobraźnię” – mówi Patrycja Chudzińska, Project Manager Kids Products Forum.
W programie konferencji znalazła się m.in. prelekcja poświęcona roli współczesnego ojca oraz panel dyskusyjny z udziałem dzieci, ich rodziców i dziadków. Uczestnicy wydarzenia będą mogli także wziąć udział w warsztatach interaktywnych przygotowanych przez m.in. Magdalenę Kordaszewską (zabawkowicz.pl) oraz markę Żywiec Zdrój.
O trendach, wyzwaniach i możliwościach w branży dziecięcej na lata 2018-2028 dyskutować będą Gianluca Migliorisi (Artsana/Chicco), Marek Czupryna (przedstawiciel marki 5 10 15) i Monika Chmielińska (Polskie Stowarzyszenie Branży Zabawek i Artykułów Dziecięcych).
O modzie na eko, bio i organic oraz wykorzystaniu tego trendu w komunikacji mówić będą Ireneusz Adamczyk (Ezerki, Prosto Group), Bogna Bojanowska (Mint Magazine) oraz Inga Songin (Żywiec Zdrój, Danone Water). Karina Opalińska z ABC KID opowie z kolei o sezonowości sprzedaży w branży dziecięcej, a Agnieszka Kałduńska z marki Trefl powie o trend huntingu.
Szczegółowy program konferencji znajduje się na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (ak)