Kids Products Forum to wydarzenie, które jest kontynuacją Kids Products Marketing. Odbędzie się w dniach 26-27 września 2018 roku w Hotelu Renaissance Warsaw Airport w Warszawie.
„Najlepsze praktyki sprzedaży i marketingu w branży dziecięcej staną się Waszym udziałem. Wyznaczymy kurs, jakim powinna podążać branża dziecięca. Wnikliwie przeanalizujemy grupę docelową i precyzyjnie określimy strategię działań. Stawimy czoła wzburzonym falom w postaci gustów wymagających rodziców” – zachęcają do udziału w wydarzeniu organizatorzy.
Podczas Kids Products Forum odbędą się m.in. dwie sesje równoległe poświęcone efektywnej komunikacji marketingowej i generowaniu wzrostu sprzedaży, prelekcje ekspertów oparte na formule case studies czy panele dyskusyjne z warsztatami interaktywnymi.
Podczas wydarzenia ma wystąpić 34 ekspertów, w tym m.in. Anetta Jaworska-Rutkowska, Senior External Relations and CSR Manager w Jeronimo Martins Polska (Biedronka), Gianluca Migliorisi, Managing Director w Artsana (Chicco) czy Monika Chmielińska, prezes zarządu Polskiego Stowarzyszenia Branży Zabawek i Artykułów Dziecięcych.
Więcej informacji o Kids Products Forum można znaleźć na stronie.
Organizatorem wydarzenia jest Blue Business Media.
PRoto.pl jest patronem medialnym Kids Products Forum. (pp)