W listopadzie 2023 roku Lettly – agencja influencermarketingowa – ruszyła z kampanią „Influencer is not an idea”. Celem akcji jest edukacja na temat współpracy z twórcami internetowymi oraz wyznaczanie nowych standardów w branży przez promocję strategicznego i jakościowego podejścia do influencer marketingu.
Na potrzeby kampanii powstał spot wideo, mający formę manifestu. W filmie, którego hasłem przewodnim jest „Influencer is not an idea”, występują Filip Szyc, Aleksandra Hamkało, Piotr Czaykowski, Oliwia Nincevic i Michał Marszał. Narratorem jest natomiast Hubert Urbański. Celem spotu jest unaocznienie, że influencer marketing to przede wszystkim przemyślana strategia i kreacja.
Wideo jest zapowiedzią nowej komunikacji marketingowej agencji, nawiązuje również do zmian w jej strukturze. Lettly poszerza bowiem swój zespół o o dział strategiczny, za który odpowiedzialne są Ania Nadolińska – Marketing & Strategy Manager, oraz Zuza Ledworowska – Bussines Development Manager.
Kolejnym etapem kampanii świadomościowej będzie konferencja „Influencer is not an idea” – Lettly planuje rozpocząć działania komunikacyjne na jej temat w grudniu. Cała kcja potrwa do końca stycznia 2024 roku. (an)